Femme Luxe - wygodna sukienka w kolorze khaki

FemmeLuxe to internetowy sklep w asortymencie, którego znajdują się zarówno ubrania, jak i buty, torebki czy też różnego typu akcesoria. Wybór na ich stronie jest naprawdę ogromny. Szczerze mówiąc, o istnieniu tego sklepu dowiedziałam się niedawno, ale lepiej późno niż wcale. A jak jest z jakością tych rzeczy? Generalnie rzecz biorąc, na ich stronie zamówiłam sobie 4 produkty, które zaprezentuję w trzech postach. Pierwszą rzecz zobaczycie poniżej, a kolejne dwie - za kilka dni. Tym samym - napiszę o nich kilka słów, które będą dla Was wskazówką, czy warto się zainteresować danym przedmiotem. 

Wszystkie cztery rzeczy przyszły do mnie w jednej przesyłce. Ponadto, każda z nich została zapakowana w oddzielnej folii i była opatrzona metką. Prezentowało się to bardzo profesjonalnie. Pierwszym elementem garderoby, na który zwróciłam uwagę była sukienka i to właśnie na niej chciałabym się skupić w dzisiejszym wpisie.

Otóż jest to sukienka w kolorze khaki (Khaki Cold Shoulder Cut Out). Dostępne są jeszcze modele w wersji kolorystycznej czarnej oraz szarej. Zaznaczę, iż sukienka została wykonana z poliestru, ale nie jest to poliester najgorszej jakości. Początkowo nawet nie poznałam, iż jest to właśnie ten materiał. Zdecydowanie jest ona wygodna i super układa się na sylwetce. Moja sukienka jest w rozmiarze M/L. Co prawda mogła być mniejsza, ale super można ją wyregulować poprzez związanie paska w talii, który oczywiście jest w komplecie. Podobają mi się w niej detale, takie jak rozcięcie na jednym ramieniu oraz bufiaste rękawy. Kolor również przypadł mi do gustu. Na stronie wygląda na ciemniejszy, aczkolwiek taki jaśniejszy odcień nawet bardziej do mnie przemawia. Idealnie sprawdzi się ona na co dzień - do szkoły, do pracy czy po prostu na wyjście ze znajomymi. Założyłam do niej czarne rajstopy, botki oraz wiosenny płaszcz. Natomiast, gdy się zrobi cieplej z pewnością będę nosiła ją do butów sportowych.

 



Kojarzycie ten sklep? A może macie jakieś doświadczenia związane z zamawianiem rzeczy z Femme Luxe? Lubicie sportowe sukienki? Co myślicie o mojej stylizacji?

Share this:

CONVERSATION

5 komentarze:

  1. Do twarzy Ci w takim zestawieniu! :)
    Osobiście też posiadam sukieneczkę w kolorze khaki; stanowi ona jedną z ważniejszych kreacji.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę przyznać, że sukienka ma ciekawy fason! Kolor nie mój, ale w innym chętnie bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful. I love this look.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja lubię bardzo sukienki sportowe, aczkolwiek ta nie do końca jest w moim stylu. Nie mam pojęcia, jakbym wyglądała w takim kolorze, ale trzeba przyznać, że jest interesujący. :-))

    Blog
    Nowy filmik na kanale- zapraszam:>

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze się czuję w takim kolorze ubrań. Śliczna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania