Lateksowa spódnica i bluzka w panterkę, czyli trendy na jesień 2019

W dzisiejszej stylizacji dominują dwa trendy, a mianowicie print zwierzęcy, który widnieje na bluzce oraz lateksowa spódnica. Jeżeli chodzi o bluzkę to znalazłam ją w szafie mojej mamy, także nie wiem z jakiego pochodzi ona sklepu. Natomiast spódniczkę upolowałam na wyprzedaży w Kiku. Całość uzupełniłam długimi kozakami, czyli moim ulubionym must have na jesień oraz zimę. Przy sobie miałam również ramoneskę, aczkolwiek w tej stylizacji lepiej sprawdziłby się jakiś płaszczyk. Na uwagę zasługują także kolczyki w kształcie kół z krzyżykiem w środku. Są one efektowne i wygodne w noszeniu. Taki zestaw sprawdzi się zarówno na luźne wyjście ze znajomymi, na imprezę, na randkę, ale również na co dzień. 

Tak naprawdę, nigdy nie byłam przekonana ani do zwierzęcych wzorów ani tym bardziej do ubrań wykonanych z lateksu. Niemniej jednak, moja mama chciała wyrzucić tę bluzkę, a ja stwierdziłam, że może spróbuje się do niej przekonać. I tak też się stało. Uważam, że przy jej użyciu można stworzyć ciekawe i stylowe outfity. Poza tym, jest bardzo wygodna i wpisuje się w najnowsze trendy. Z kolei, jeżeli chodzi o spódnicę to widziałam mnóstwo inspiracji w internecie z tego typu spódnicą w roli głównej. Początkowo myślałam, że to trend totalnie nie dla mnie. Któregoś dnia wybrałam się do Kika i zobaczyłam, że spódnicę tę aktualnie można kupić za 13 zł. Akurat był dostępny mój rozmiar, więc ją przymierzyłam. Wtedy też stwierdziłam, że może ona pasować do wielu zestawień i że wbrew pozorom, czuję się w niej bardzo dobrze. Postanowiłam, więc ją kupić i cieszę się, że tak wtedy zdecydowałam.


bluzka - ???
spódnica - Kik
kozaki - Miejski sklep
ramoneska - Bershka
kolczyki - Targowisko miejskie

Co myślicie o mojej stylizacji? A co jest Waszym must have na sezon jesień/zima?

Share this:

CONVERSATION

14 komentarze:

  1. Bardzo ładnie to się ze sobą łączy <3 U mnie w Kiku niestety nie widziałam tej spódniczki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Spódniczka jest naprawdę ciekawa <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyglądasz, ale niestety spódniczka kompletnie mi się nie podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta lateksowa spódnica pomimo tego że jest odważna to totalnie mnie urzekła ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super jest ta spódnica, bardzo odważnie zestawiona z bluzką w panterkę!
    xoxo
    http://ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz pieknie i bardzo kobieco.

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam ostatnio rewelacyjne botki w panterkę, do dzisiaj żałuję, że ich nie zgarnęłam, byłam wczoraj i ni ma :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kozaki :) obserwuję kochana :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania