Jeansowy total look

Basicowe koszulki są idealną bazą do wielu stylizacji. Właśnie w oparciu o taką koszulkę udało mi się stworzyć jeansowy total look. Osobiście, bardzo podoba mi się połączenie kurtki jeansowej ze spodniami jeansowymi, oczywiście jeżeli są one w zbliżonej kolorystyce. Poza tym, jest to wygodny zestaw, który sprawdzi się idealnie na co dzień, do szkoły, do pracy czy też na uczelnię. A jeżeli spędzamy poza domem kilka bądź nawet kilkanaście godzin to warto czuć się komfortowo. Na uwagę zasługuje również torebka, która jest całkiem pojemna oraz różowe botki. Buty te udało mi się upolować w pewnym sklepie za całe 20 zł i uważam, że są one totalnym hitem. Nie dość, że prezentują się naprawdę super to przede wszystkim są niezwykle wygodne.


koszulka,botki - miejski sklep
kurtka jeansowa - Takko Fashion
spodnie jeansowe - Kik
torebka - Mohito

Co myślicie o mojej stylizacji? Podobają się Wam takie total jeansowe looki? 

Share this:

CONVERSATION

10 komentarze:

  1. Lubię jeans szkoda tylko, że nie grzeje ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne buciki, zwłaszcza upolowane za tak atrakcyjną cenę! <3
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam jeansowe looki!!! ;) więc jak dla mnie ta stylizacja to strzał w 10-tkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam kurtki jeansowe, jednak nie wiedzieć czemu na tych zdjęciach lepiej wyglądasz bez niej.

    blog youtube

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeansy są świetne - monochromatyczne zestawy to coś co naprawdę świetnie się prezentuje :) Ja bym tutaj jednak połączyła jeans w dwóch różnych odcieniach ;)
    Buziaki - zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz pięknie, fajnie, że masz jakieś rzeczy spoza sieciówek. Buty to skóra?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie jest to skóra :)

      Usuń
    2. Szkoda. Buty skórzane są zawsze najlepsze.

      Usuń
  7. Moda na jeans nigdy nie przeminie. Pamiętam jak byłam mała i też miałam taki komplet :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania