SuperGirl

Jakiś czas temu byłam u fryzjera i w sumie jeszcze o tym nie wspominałam tu na blogu. W zasadzie to nic radykalnego nie zmieniłam w swoich włosach. Poprosiłam fryzjera, aby je trochę przyciemnił i dodał refleksy w postaci pasemek. Oczywiście jestem bardzo zadowolona z efektu końcowego. Piszę o tym teraz, ponieważ poniższe zdjęcia zrobiłam zaraz po wyjściu z salonu i sami możecie zobaczyć różnicę pomiędzy fryzurą, jaką mam obecnie, a jaką miałam wcześniej (klik).

Jednak to nie na fryzurze chciałabym się skupić, a na stylizacji. Jest to propozycja, która sprawdzi się wiosną lub podczas letnich, wieczornych wyjść. Mam na sobie białą koszulkę z nadrukiem, do której postanowiłam założyć sportowe spodnie lampasem. Na metce widnieje napis Zara, aczkolwiek kupiłam je w lumpeksie. Są one bardzo wygodne i cieszę się, że udało mi się na nie natrafić. Całość dopełniłam butami marki Fila, kurtką jeansową z motywem flagi amerykańskiej oraz biżuterią - na największą uwagę zasługują kolczyki w kształcie kół z krzyżykiem w ich środku.


koszulka - Miejski sklep
spodnie - Lumpeks
buty - Deichmann 
kurtka jeansowa - Allegro
kolczyki - Targowisko Miejskie

Jak Wam się podoba moja nowa fryzura? Co myślicie o tej stylizacji?

Share this:

CONVERSATION

12 komentarze:

  1. Przepiękna metamorfoza, bardzo mi się podoba! :)
    Skomponowane zestawienie jak najbardziej w moim stylu.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja co prawda nie w moim stylu, ale ta kurteczka jeansowa jest mega! ♥

    Mój kanał - https://www.youtube.com/channel/UCQeVwfpvGjcL39Ydh6I4yyQ?view_as=subscriber

    OdpowiedzUsuń
  3. Hi dear, you look so gorgeous!! I really love your jacket and your sneakers <3
    Hugs from Spain!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie zdobił ci włosy. Pasuję ci jaki ciemny kolor więc nie myśl nawet żeby kiedyś zmieniać na blond 🤣
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    https://www.czarownicaznatury.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę że bluzka bardzo podobna do tej od tommiego ;) Buty są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie wyglądasz! Stylizacja jest super, ale mi np. byłoby w niej gorąco w lipcu :)

    Zapraszam na nowy post ze szczeniakiem w roli głównej ♥
    Pozdrawiam, Natalia.
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. such an amazing post dear :) like it!

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Oh very cute style darling
    Great jacket
    xx

    OdpowiedzUsuń
  9. We stumbled oger here by a different web page andd thnought I mmight check things out.

    I like what I seee so noow i am following you.

    Look forward to explring your web page for a second time.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania