Białe spodnie w wiosenno-letniej stylizacji

Przełom maja i czerwca to dość trudny okres w życiu studentów. Zaczyna się wtedy nauka, składanie prac pisemnych, a zwieńczeniem wszystkiego jest sesja egzaminacyjna. Na szczęście udało mi się wszystko pozaliczać w pierwszych terminach i oficjalnie mogę cieszyć się już wakacjami.

W dzisiejszym poście chciałabym zaprezentować Wam wiosenno-letnią stylizację. Idealnie sprawdzi się ona w cieplejsze, lecz nie upalne dni. Bazą do jej stworzenia były białe spodnie. Do nich założyłam różową bluzkę, którą można nosić tradycyjnie na ramionach lub można zsunąć ją trochę niżej i wtedy uzyskamy efekt hiszpanki. Jeżeli chodzi o buty to wybrałam sportowy model w białym odcieniu ze srebrnymi detalami. Zaopatrzyłam się również w kurtkę jeansową, którą kupiłam jakiś czas temu na wyprzedażach. W moim outficie standardowo nie zabrakło dodatków w postaci biżuterii.


bluzka - Targowisko Miejskie
spodnie, buty - Miejski Sklep 
kurtka jeansowa - Takko Fashion

A u Was co słychać? Też macie już wakacje lub może wyczekujecie na urlop w pracy? Co myślicie o mojej stylizacji?

Share this:

CONVERSATION

10 komentarze:

  1. Ahhh, już zaczynam się obawiać studenckich realiów - zwłaszcza egzaminów i sesji :D
    Cudowna stylizacja, bluzeczka skradła moje serce.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie czerwiec jest bardzo męczący, egzaminy, praca itd. Na szczęscie został mi juz tylko jeden egzamin :)
    Świetnie wyglądasz! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietny look :) Buciki sportowe zakładasz na gołą stopę ? Sa na tyle wygodne ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam na sobie takie krótkie stopki, których nie widać :)

      Usuń
  4. I’ll right away seize your rss as I can not find your email subscription hyperlink or newsletter service.
    Do you’ve any? Kindly let me understand in order that I may subscribe.
    Thanks. I’ve been browsing on-line more than 3 hours these days, yet I never
    discovered any interesting article like yours.
    It is lovely value sufficient for me. In my opinion, if all website owners and bloggers made good content material as you probably did, the internet shall be much more useful than ever before.

    Ahaa, its nice dialogue concerning this article
    here at this blog, I have read all that, so at this time me also commenting at this place.
    http://foxnews.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz :) Super bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Białe spodnie to taki must have ♥ Bluzeczka jest piękna ♥
    Buziaki,
    ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Białe spodnie zawsze wyglądają elegancko i z klasą! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. I like the valuable info you provide in your articles. I will bookmark your blog and check again here regularly.
    I am quite sure I'll learn plenty of new stuff right here!
    Best of luck for the next!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania