La cosa nostra bluza

Maj minął mi tak szybko, że dopiero teraz zobaczyłam, jak mało postów z propozycjami stylizacji przygotowałam w tym kończącym się już miesiącu. Niemniej jednak, teraz to nadrobię i dodam, co prawda już dość zaległe zdjęcia, aczkolwiek poniższy outfit nadal wpisuje się w obecną porę roku.

W mojej stylizacji dominują jasne barwy, co zdecydowanie kojarzy mi się z wiosną czy też latem. Bluzę, którą mam na sobie kupiłam kilka lat temu i do dziś uwielbiam w niej chodzić. Można ją nosić na dwa sposoby, czyli z opuszczonym ramieniem lub tradycyjnie. Jeżeli chodzi o spodnie to wybrałam mom jeansy z Reserved. Podoba mi się w nich to, iż są trochę nietypowe, a mianowicie - z przodu mają inny odcień niebieskiego aniżeli z tyłu. Ponadto, lepiej czuję się w w takim luźniejszym kroju jeansów niż w klasycznych rurkach. W sportowym outficie nie mogło zabraknąć wygodnego obuwia, czyli w moim przypadku są to buty marki Fila. Całość dopełniłam różową ramoneską i srebrnymi koczykami w kształcie kół.


Bluza, kolczyki - Miejski sklep
Jeansy - Reserved
Buty - Deichmann (Fila)
Ramoneska - Takko Fashion

Co myślicie o mojej stylizacji? Lubicie sportowe zestawy czy wolicie coś bardziej eleganckego? 

Share this:

CONVERSATION

9 komentarze:

  1. Bardzo fajna stylizacja, szczególnie spodnie i ramoneska :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Buciki z chęcią przygarnęłabym do swojej kolekcji, bardzo mi się podobają! :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna prosta stylizacja, podoba mi się, idealna na wyjście
    Pozdrawiam, MAda
    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja bardzo fajnie się prezentuje ^^ Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam na nowy post, a w nim relacja z Wielkiej Parady Smoków w Krakowie.

    Pozdrawiam. Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. You look so beautiful dear!! I love your sweater and your sneakers :)
    Kisses dear!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bluza niczym z amerykańskiej szkoły ;P super ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna stylizacja :D Pozdrawiam ^^

    pieqsek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania