Dropship Dresses - High Neck Dress

Zgodnie z zapowiedzią w poprzednim poście (klik), chciałabym przedstawić Wam drugi produkt z mojego zamówienia ze strony internetowej Dropship-Clothes. Mowa tu o prążkowanej sukience a'la swetrowej z golfem.

As announced in the previous post (click), I'd like to present you the second product from my order from the Dropship-Clothes website. I'm talking about a ribbed dress with golf.

Sukienka ta została wykonana z przyjemnego w noszeniu, elastycznego materiału. Jest ona dość ciepła, idealna na chłodniejsze dni. Świetnie wygląda w połączeniu z rajstopami bądź legginsami. W mojej stylizacji zobaczycie tę pierwszą opcję, którą uzupełniłam o długie kozaki. Posiada ona bufiaste rękawy, co mi osobiście bardzo się podoba. Z racji tego, iż nie należę do bardzo wysokich osób (mam ok. 163 cm wzrostu), sukienka ta - choć na stronie określona jest jako mini - sięga mi praktycznie do kolan. Być może powinnam zamówić ją o rozmiar mniejszą, czyli nie M, a S. Aczkolwiek z reguły wolę, gdy coś jest większe aniżeli mniejsze. Po prostu, bardzo dobrze czuję się w ubraniach typu oversize. Tak czy inaczej, problem ten rozwiązałam zakładając pasek, który zapięłam na wysokości talii. W ten sposób, sukienka "poszła" automatycznie w górę i uzyskałam taką długość, jaką chciałam. I szczerze mówiąc - opcja z paskiem podoba mi się bardziej niż opcja bez niego. 

This dress was made of a pleasant to wear, flexible material. It's quite warm, perfect for colder days. Looks great when combined with tights or leggings. In my outfit you'll see the first option, which I completed with long boots. It has puffed sleeves, which I personally like very much. Due to the fact that I don't belong to very tall people (I'm about 163 cm tall), this dress - although it's referred to as a mini - reaches me practically to my knees. Perhaps, I should order it a smaller size, i.e. not M, but S. Although, usually I prefer it when something is bigger than smaller. I just feel very good in oversize clothes. Anyway, I solved this problem by wearing a belt that I fastened at the height of the waist. In this way, the dress "went" automatically up and I got the length I wanted. And to be honest - I like the option with a belt more than an option without it.

Kolejny jej minus, który dla mnie akurat stanowi plus, to kolor sukienki. Na stronie napisane jest, iż jest ona czarna. a w rzeczywistości - jak zaraz sami zobaczycie - określić ją można bardziej jako grafitową. Gdy zamawiałam tą sukienkę miałam wątpliwości, czy czarny to nie za ciemny kolor. Do wyboru był jeszcze brudny róż, ale stwierdziłam, że jest to zbyt jaskrawy kolor. jak na sezon jesienno-zimowy. I wtedy pomyślałam, że idealnym kolorem byłby szary. Niemniej jednak, ostatecznie wybrałam czerń, która okazała się być ciemnym odcieniem szarości. Jak dla mnie super, ale miejcie to na uwadze, jeśli zdecydujecie się ją kupić.

Another minus, which for me is a plus, is the color of the dress. On the page is written that its color is black, and in fact - as you'll see - you can define it more as graphite. When I ordered this dress, I had doubts whether black isn't too dark color for me. There were still dosty pink to choose from, but I found that it was too bright for the autumn and winter season. And then I thought that the perfect color would be gray. Nevertheless, I ultimately chose black, which turned out to be a dark shade of gray. It's great for me, but keep it in mind if you decide to buy it.

Podsumowując - sukienka z Dropship-Clothes zdecydowanie jest warta uwagi. Można z nią stworzyć wiele ciekawych stylizacji, tak naprawdę pasujące na różne okazje. Jej jakość znajduje się na bardzo wysokim poziomie. Jej zakup okazał się dla mnie świetnym wyborem. Uwielbiam ją nosić.

In conclusion - the Dropship-Clothes dress is definitely worth attention. You can create a lot of interesting stylizations that really suit different occasions. Its quality is at a very high level. Her purchase was a great choice for me. I love to wear it.



Aktualnie sporo produktów dostępnych jest w promocyjnych cenach. Koniecznie to sprawdźcie. 
Currently, many products're available at promotional prices. Be sure to check it out.
Big Sale Page

Co myślicie o mojej stylizacji? Są tu jakieś zwolenniczki bufiastych rękawów? 

Share this:

CONVERSATION

13 komentarze:

  1. Bardzo podobają mi się rękawy! Są idealnym dopełnieniem tej sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, kochana jestem oczarowana Twoim lookiem! :)
    Sukieneczka prezentuje się niezwykle ciekawie.
    Pozdrawiam serdecznie! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa stylizacja :)

    Zapraszam na nowy post, a w nim relacja z wielkiej imprezy jeździeckiej, na której byłam wolontariuszką. Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz ♥
    Pozdrawiam Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna sukienka, kolor idealnie do wszystkiego pasuje no i jeszcze te rękawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I love Dropship, they have beautiful clothes. I in particular love this dress and the way you styled it. Kisses.

    OdpowiedzUsuń
  6. Thank you for sharing, I tried to buy a dress, and then I fell in love with it.Dropship is a dropshipping website, and i found a famous website.Dear-Lover.com: A wholesale women's clothing online.
    It offer wholesale dresses, wholesale tops and bottoms,wholesale swimwear, etc.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hello to every one, it's really a good for me to go to see this web site, it consists of useful Information.

    OdpowiedzUsuń
  8. Sweater dress with boots is perfect, I like this setting.

    wholesale jeans

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się kurtka na pierwszym zdjęciu.

    OdpowiedzUsuń

  10. Their clothes are very nice. I recommend a particularly nice dress website.https://www.vzff.com/

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania