Lace Party Dress - Grace Karin

W poprzednim poście zaprezentowałam Wam pierwszą sukienkę z mojego zamówienia ze strony internetowej Grace Karin. Jeśli jeszcze jej nie widzieliście to serdecznie zachęcam Was do nadrobienia tego. Dziś z kolei nadszedł czas na przedstawienie drugiej kreacji, jaką sobie wybrałam. 

Jest to sukienka koronkowa, która sprawdzi się podczas wieczornych wyjść, takich jak randka czy impreza. Została ona wykonana z solidnego materiału. Pięknie prezentuje się zarówno na zdjęciach, jak i na żywo. Jestem z niej bardzo zadowolona. Świetnie mi się ją nosi, jest naprawdę wygodna. Nigdzie mnie nie uciska ani nie krępuje ruchów. Najbardziej podoba mi się w niej prześwitująca wstawka, która znajduje się na wysokości talii oraz rozszerzane rękawy. Szczerze mówiąc, jestem totalnie nią oczarowana i nie mam się do czego przyczepić. Przypadła mi ona do gustu zarówno pod względem wizualnym, jak i jakościowym. 

Tym razem również mam dla Was rewelacyjną wiadomość, a mianowicie na hasło LACEDRESS dostaniecie aż 75% zniżki na tę sukienkę. Tu macie do niej link: klik


Discount: 75% off
Code: LACEDRESS

Kojarzycie ten sklep? Podoba Wam się moja sukienka czy nie do końca pasuje ona do Waszego stylu?

Share this:

CONVERSATION

7 komentarze:

  1. Wow, kochana ta sukieneczka jeszcze bardziej mnie zauroczyła! :)
    Motyw koronki podoba mi się od dawien, dawna - koniecznie muszę rozejrzeć się za taką sukienką.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie w wolnej chwili!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka bardzo fajnie się prezentuje ^^ Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ta sukienka jest przepiękna, też taką chcę :) ślicznie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka bardzo mi się podoba! ;) kobieca ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Koronka zawsze dziewczęca i romantyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna sukieneczka, mam podobną tylko z długimi rękawami :)

    Zapraszam na nowy post, a w nim krótka relacja z niezwykłej wystawy zdjęć.
    Pozdrawiam! Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania