Casual Dress - Grace Karin

Czy znacie sklep internetowy o nazwie Grace Karin? Jeśli nie, koniecznie musicie to nadrobić! Generalnie rzecz biorąc, w asortymencie tego sklepu znajdziecie zarówno ubrania, jak i akcesoria, z tymże największy wybór jest pośród sukienek. Warto zaznaczyć, iż są one podzielone na różne kategorie, takie jak np. na co dzień, do pracy, na imprezę. Dzięki temu, możemy znaleźć idealną sukienkę adekwatną do naszych potrzeb. 

Oczywiście, w teorii wszystko brzmi świetnie, ale pojawia się tu pytanie - jak jest w praktyce? Otóż, zaraz się o tym przekonacie. Zamówiłam sobie dwie sukienki z tego sklepu. Jedną z nich zaprezentuję dzisiaj, z kolei drugą zobaczycie w kolejnym poście. Z tego też powodu, tym bardziej zachęcam Was do zaobserwowania mojego bloga oraz profilu na Instagramie, gdzie na bieżąco informuję o pojawieniu się nowych wpisów. 

Sukienka, którą mam na sobie, znajduje się w kategorii Casual Dresses. Sprawdzi się ona idealnie na co dzień, ale również do pracy czy na uczelnię. Początkowo nie byłam do niej przekonana. Tak naprawdę, nigdy nie miałam w posiadaniu sukienki o kroju ołówkowym, dolegającym do ciała. Zazwyczaj decyduję się na luźne, zwiewne ubrania. Teraz postanowiłam przełamać mój schemat i tym samym - zdecydowałam się na przetestowanie czegoś nowego. Uważam, że warto być otwartym na modę, bo w ten sposób możemy w pewnym sensie odkryć siebie na nowo. Ponadto, sukienka ta bardzo spodobała mi się na obrazku, co także przesądziło o tym, że ją wybrałam. Tak czy inaczej - jestem bardzo zadowolona z tej decyzji. Została ona wykonana z przyjemnego, rozciągliwego, wygodnego materiału. Każdy detal jest precyzyjnie dopracowany. Możemy nosić ją z paskiem lub bez. Ja akurat preferuję tę pierwszą opcję, gdyż pasek taki świetnie podkreśla talię i odwraca uwagę od niedoskonałości. Są dostępne różne wersje kolorystyczne, w różnych rozmiarach, ale jeśli jesteście nią zainteresowane to musicie pospieszyć się z jej zakupem, gdyż jest to bardzo "chodliwy" model. 

Mam dla Was również wspaniałą wiadomość. Na hasło SKLB dostaniecie aż 60% zniżki na tę sukienkę. Tu macie do niej link: klik


Discount: 60% off
Code: SKLB

Macie w swoich szafach sukienki ołówkowe? Lubicie bawić się modą czy jesteście wierne konkretnemu stylowi?

Share this:

CONVERSATION

9 komentarze:

  1. Very cute look! Kisses.
    Love it! ♥

    xoxo
    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka totalnie w moim stylu, uwielbiam takie fasony! :)
    I ten kolorek - cudowny.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie w wolnej chwili!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna sukieneczka, dobrze leży na Twojej figurze :-) A o tym sklepie wcześniej nie słyszałam.


    Zapraszam na nowy post ♥ Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz.
    Mój blog-KLIK Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ze sklepem pierwszy raz się spotykam. Sukienka świetnie się prezentuje :D
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. lovely outfit dear :)
    your dress is so adorable.
    Kisses from ElBaúldeRaquel

    OdpowiedzUsuń
  6. W mojej szafie czeka na założenie sukienka od tej marki, bardzo mi się podoba ♥ Pięknie wyglądasz!
    Buziaki,
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mam sukienkę z Grace Karin :) A nawet dwie :D
    Twoja ma bardzo ładny kolorek :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania