Długie kozaki w codziennej stylizacji

Przełom stycznia i lutego to naprawdę ciężki czas w życiu studentów. W tym roku odczuwam to zdecydowanie bardziej ze względu na sporą liczbę egzaminów w sesji oraz na ogromny zakres materiału, który trzeba sobie przyswoić. Niemniej jednak, niedługo się to skończy, a póki co muszę się jeszcze trochę pomęczyć - oby tylko ostateczny wynik był pozytywny.

To krótka aktualizacja tego, co u mnie słychać. Teraz chciałabym przejść do głównego tematu tego wpisu, a mianowicie - do stylizacji. W poprzednim poście prezentowałam outfit przeznaczony bardziej na imprezę z długimi kozakami w roli głównej, z kolei dziś zaprezentuję Wam coś w sam raz na co dzień, aczkolwiek bazą również będą te same buty. Do nich zdecydowałam się założyć szary golfik w połączeniu z czarną spódniczką. Jeżeli chodzi o golf to upolowałam go w Kiku za 4 zł, natomiast spódnica pochodzi z Second Handu i także kosztowała coś ok. 3-4 zł. W dniu, w którym robiłam te zdjęcia było naprawdę zimno. Z tego też powodu, zestaw ten uzupełniłam o ciepły kożuch, czapkę, szalik oraz rękawiczki. Przydatnym elementem jest również mała, czarna torebka. Jako, iż mam słabość do biżuterii, zdecydowałam się również na założenie kolczyków w srebrnym kolorze, które są ciekawym akcentem w stosunku do czapki, na której znajduje się srebrna blaszka z nadrukiem firmy.


golf - Kik
spódniczka, kożuch - Second Hand
kozaki, kolczyki, rękawiczki - Miejski sklep
szalik - Szachownica 
torebka, czapka - Targowisko miejskie 

Co myślicie o mojej stylizacji? Są tu jacyś studenci? Jeśli tak - macie już za sobą wszystkie egzaminy czy jeszcze czeka Was trochę pracy?

Share this:

CONVERSATION

50 komentarze:

  1. Cudowne buciki, bardzo ładnie pasują do stylizacji ;)
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie takich kozaków mi brakuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. takich kozaków niestety nie mam, Ty wyglądasz uroczo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Spódnica bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super stylizacja :) Te kozaki są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Długie kozaki to ja lubię. :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna stylizacja, wyglądasz mega! Kozaczki jak najbardziej na plus!

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)
    https://livetourevel.blogspot.com/2019/01/make-up-vs-no-make-up.html?m=0

    OdpowiedzUsuń
  8. Veгу nice article, totaqlly what I was looking for.

    OdpowiedzUsuń
  9. I really love your look dear :)
    Hugs :)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam takie kozaki za kolano :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham takie stylizacje, które nie tylko są bardzo praktyczne na co dzień, ale także świetnie wpisują się do noszenia na chłodne dni. Takie jak teraz - zimowe. Wystarczy założyć tylko wtedy cieplejsze rajstopy. Najbardziej jednak podobają mi się kozaki :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam, serdecznie dziękuję za zaproszenie z FB. Jak zwykle wyglądasz zachwycająco, lubię szarość, a Ty potrafisz do tego umiejętnie ją miksować w secie. I powiem CI szczerze, że ja nie widzę które rzeczy pochodzą z secound handu. Naprawdę potrafisz umiejętnie ubierać się w różnych przedziałach cenowych. Pozdrawiam Ciebie serdecznie i zapraszam na mój blog wwww.chicbykate.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Kozaki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kozaki są naprawdę świetne :D Super zdjęcia ^^
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Oh I love it your outfit darling
    xx

    OdpowiedzUsuń
  16. Oh very cute style darling
    xx

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja uwielbiam takie wysokie kozaki, bomba! Stylizacja jak najbardziej na plus :)

    https://daruciaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Thanks a lot :D

    you look fantastic!!! loved all combo

    NEW REVIEW POST | KIEHL’S: THE BEST SUNSCREEN EVER!
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam wysokie kozaczki i nie mogę się bez nich obejść - szczególnie zimą :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  20. Thanks a lot :D

    loved all combo

    NEW TIPS POST | HAIR STYLING: ALL YOU NEED TO KNOW!
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglądasz świetnie, bardzo fajna stylizacja <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny outfit :)
    Ps. Masz piękne włosy! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna stylizacja, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wyglądasz rewelacyjnie, super stylizacja. Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  25. Super stylizacja, wyglądasz ślicznie :) Najbardziej podoba mi się spódniczka :D
    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  26. Stylizacja super. Kozaki swietbe!
    https://jmzphotography.eu

    OdpowiedzUsuń
  27. piękna stylizacja, takie kozaczki są ekstra :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Długie kozaki to ja lubię! :) MEGA!

    OdpowiedzUsuń
  29. Długie kozaki dodają seksapilu! super ;) ja też mam podobne;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Długie kozaki dodają seksapilu! super ;) ja też mam podobne;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Thanks a lot :D

    you look really amazing. loved it

    NEW REVIEW POST | DRAMATICALLY DIFFERENT, AGAIN? YES, PLEASE!
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Hi would you mind letting me know which web
    host you're using? I've loaded your blog in 3 completely different browsers and I must say this blog loads a lot faster then most.
    Can you recommend a good internet hosting provider at a
    reasonable price? Cheers, I appreciate it! Hi
    there! This post could not be written much better!
    Reading through this article reminds me of my previous roommate!
    He always kept preaching about this. I am going to forward this article
    to him. Fairly certain he'll have a great read. Thank you for sharing!
    I’ve been browsing on-line greater than 3 hours as of late,
    yet I never discovered any interesting article like yours. It’s
    pretty price enough for me. Personally, if all site owners and bloggers made just right content material as you did, the web will probably be much more useful than ever before.
    http://cspan.co.uk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi! Thank you for a comment. Unfortunately, I won't help you because my blog is on the blogger's platform, not on my own website :)

      Usuń
  33. bardzo fajna stylizacja !
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam długie kozaki w połączeniu z sukienką lub spódnicą :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam kozaki za kolano! Są pięknym elementem każdej stylizacji <3

    Buziaki :*
    www.nataliasiejka.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetnie wyglądasz! Super stylizacja i zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  37. I'm not sure why but this weblog is loading very
    slow for me. Is anyone else having this issue or is it a problem on my
    end? I'll check back later on and see if the problem still
    exists.

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczna stylizacja :) w moim stylu !

    Podobne kozaki zamówiła na https://www.sklepkamil.pl/ - w sklepie internetowym jest sporo nowości :) polecam tam zajrzeć


    Super blog!

    OdpowiedzUsuń
  39. Ciekawy wpis. Jestem pod wrażeniem

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania