Bluzka z szerokimi rękawami

W końcu nadszedł czas na opublikowanie ostatniej już typowo jesiennej sesji. Tamtego dnia pogoda była naprawdę cudowna! Piękne widoki, całkiem wysoka temperatura... Początek jesieni to naprawdę wspaniały czas. Dodam jeszcze, że poniższe zdjęcia zostały wykonane przez moją koleżankę w jednym z olsztyńskich parków.

Jeżeli chodzi o stylizację, to mam na sobie basicową, szarą bluzkę, która posiada szerokie rękawy. Dzięki temu elementowi, prezentuje się ona efektownie i na swój sposób wyjątkowo. Do niej założyłam jeansy z dziurami, upolowane jakiś czas temu na wyprzedaży. U dołu mają nieco luźniejsze nogawki, co bardzo przypadło mi do gustu. Lubię. gdy w danym ubraniu jest coś innego, nie do końca przewidywalnego, aczkolwiek z lekkim umiarem. Buty, na jakie się zdecydowałam to Superstary, które dodatkowo podkreślają sportowy charakter całości. Jesienią, warto mieć również przy sobie odzież wierzchnią. W moim przypadku postawiłam na czarną ramoneskę. W takim zestawieniu czuję się naprawdę świetnie. I choć zima ma swoje zalety, już nie mogę doczekać się kiedy wróci do nas ciepła, słoneczna pogoda i kiedy w końcu będzie można zrzucić z siebie grube, ciężkie kurtki.


bluzka - Troll
jeansy, ramoneska - Sinsay
buty - Adidas 

Co myślicie o mojej stylizacji? Lubicie takie dość wyróżniające się ubrania czy raczej stawiacie na klasykę?

Share this:

CONVERSATION

7 komentarze:

  1. Bardzo ładna bluzka, taka dziewczęca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podobasz w takim wydaniu! :)
    Jeansy totalnie w moim stylu, chcę takie!

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa ta bluza, bardzo oryginalna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam rozloszowane koszulki, a jeszcze bardziej sweterki. Jak najbardziej twoka stylizacja przypadła mi do gustu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie za bardzo podobają mi się takie spodnie z tak wielkimi dziurami ale efekt mojcowy jest świetny. Podoba mi się takie połączenie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Great outfit dear, very chic and comfy. I am a huge fan of such sleeves

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania