Zdjęcia natury

Ostatnio, czytając różne informacje w internecie, natknęłam się na konkurs fotograficzny, organizowany przez Dom Kultury w moim miejscu zamieszkania. Należało po prostu zrobić jedno lub kilka zdjęć w najbliższym otoczeniu i przyporządkować je do konkretnej kategorii. Wtedy zdałam sobie sprawę, że może warto spróbować. Nie chodzi mi o wygraną, a o samą radość w poszukiwaniu ciekawych miejsc i o wyzwolenie się twórczego myślenia. Zawsze gdzieś tam siedziała we mnie pasja do fotografowania, ale dawno nie miałam takiej sytuacji, że po prostu wzięłam aparat w poszukiwaniu inspirujących ujęć. Dzięki temu konkursowi, miałam motywację, aby to zrobić. Wstałam nawet przed 6 rano, aby wyjść na wschód słońca. To było niesamowite doświadczenie i polecam je przeżyć każdemu. Widoki o tej porze są naprawdę niezwykłe. Niektóre zdjęcia udało mi się zrobić właśnie podczas tego spaceru , a inne - podczas przejażdżki rowerowej. Miłego oglądania!


Któregoś dnia zobaczyłam, że ktoś z moich znajomych udostępnił na Facebooku link do konkursu z EmpikFoto i tam również postanowiłam wysłać swoje zdjęcia. Co prawda konkurencja jest ogromna, ale liczę na Waszą pomoc. Pod każdą fotografią widnieje napis 'Zagłosuj', a obok znajduje się łapka w górę. Wystarczy, że klikniecie w tę łapkę i wtedy głos zostanie oddany. Z góry serdecznie dziękuję!

Serce wyryte w drzewie 

Podziwialiście kiedyś wschód słońca i widoki jemu towarzyszące? Czy są tu jacyś fani fotografii? Jeśli tak - jakimi ciekawymi ujęciami możecie się pochwalić?

Share this:

CONVERSATION

21 komentarze:

  1. Lubię oglądać wschód słońca jest to na prawdę piękny widok :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, bardzo spokojne i klimatyczne kadry! Aż zachęcają do wyjścia z domu i zapoznania się z okolicą :) Podziwiam, że miałaś ochotę wstać przed 6 rano, by ruszyć na zdjęcia - sam mam z tym duuuuży problem, choć wiem, że poranne godziny są wręcz idealne do "łapania" ciekawych krajobrazów!

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietny klimat i piekne fotki! 💕

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękne zdjęcia! szczególnie pierwsze i drugie przykuły moją uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne zdjęcia :)
    Życzę powodzenia w konkursie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne! A jeszcze wersja wzięcia udziału w ko kursie nie dla wygranej, tylko dla wyzwolenia w sobie pasji do fotografowania - mega! 😍
    Pozdrawiam,

    Miśka
    http://miska-grabowska.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. to z pajęczyną jest cudowne !

    Pozdrawiam
    https://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne ujęcia :) Mgła jest cudna w połączeniu ze wschodem słońca. Każde zdjęcie ma coś w sobie, a pajęczyna to już potrafi być szczególnie fotogeniczna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O kurczę! Zdjęcia zapierają mi dech w piersiach! Uwielbiam naturę i takie widoki powodują u mnie wzruszenie. Masz talent do fotografowania. :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    https://lamliwypaznokiec.blogspot.com/2018/09/koniec-wrzesnia-jest-bliski-przeczytaj.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Zrobiłaś przepiękne zdjęcia poproszę więcej takich postów :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wykonane zdjęcia! Najbardziej spodobały mi się dwa pierwsze oraz pajęczyny *.* Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne, klimatyczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Thanks a lot :D

    your photos are the best!

    NEW REVIEW POST | L'ÓREAL: WAKE UP & GLOW BONJOUR NUDISTA.
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania