T-shirt NY

Na dzisiaj przygotowałam jeszcze jedną letnią stylizację. Jest ona utrzymana w sportowym klimacie. Mój ulubiony element to zdecydowanie luźna, wygodna, biała koszulka. Można z nią stworzyć wiele ciekawych outfitów. Ponadto, posiada ona napis, który sprawia, że dzień staje się piękniejszy. Jeżeli chodzi o spodenki to kupiłam je w New Yorkerze podczas zimowej wyprzedaży. Sprawdzają się naprawdę świetnie i bardzo lubię je nosić. Na uwagę zasługują również zdobione perełkami buty. Uważam, że idealnie pasują do tego zestawu. Gdy zrobi się nam trochę chłodniej, warto mieć przy sobie coś na długi rękaw. Chcąc pozostać w sportowym klimacie, wybrałam kurtkę bomberkę. Postanowiłam również zaopatrzyć się w kultową czapkę z daszkiem od New Era.

Dodam jeszcze, że zdjęcia robiłam świeżo po nałożeniu zmywalnej, fioletowej farby do włosów. Oczywiście był to kolor jasny, pastelowy, czyli tzw. lawendowy. Niemniej jednak, jest on niewidoczny. Miałam nadzieję, że na rozjaśnionej części moich włosów będzie można coś dostrzec, ale się myliłam. Natomiast i tak jestem zadowolona z efektu, jaki udało mi się uzyskać, gdyż mój ciepły blond na kilka dni przybrał zimny odcień.

koszulka - Sinsay
spodenki - New Yorker
buty - Miejski sklep
kurtka - Zaful
czapka - New Era

Lubicie ubrania typu oversize? Co myślicie o mojej stylizacji? 

Share this:

CONVERSATION

12 komentarze:

  1. koszulka jest rewelacyjna, super sesja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że ta stylizacja nadawałaby się nawet do szkoły, kiedy jeszcze jest tak ciepło. Jak jest chłodniej wystarczy tylko zmienić szorty na długie spodnie i też będzie fajnie. Z tą koszulką można wiele rzeczy zrobić.


    swiatwedlugkasi.blogspot.com


    OdpowiedzUsuń
  3. To prawda kolorek nie widoczny ale ładnie ci tak:) fajna koszulka, bardzo lubię takie!;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna stylizacja, idealnie do szkoły ♥
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna koszulka i kurtka - pasują do wielu stylizacji i można się fajnie pobawić :) Masz świetne nogi! Pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    http://lamliwypaznokiec.blogspot.com/2018/09/fakty-o-ktorych-prawdopodobnie-nie-masz.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny outfit! Podoba mi się bluzka :) NOWY ADRES BLOGA (KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  7. T-shirt super. Rzeczywiście w odcieniu różnica, ale kolorku brak :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  8. Koszulka jest mega wygodna i rzeczywiście pasuje do wielu stylizacji. Całość podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja! :)
    https://feszynistas.blogspot.com/ zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz bardzo ładnie :O masz cudne Buty

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania