T-shirt Never Stop Dreaming

Czerwiec - piękny, pogodny, ale i pełen nauki. Ostatnie dwa tygodnie były dla mnie naprawdę bardzo ciężkie. Miałam sporo zaliczeń, egzaminów, a uciekający czas nikomu nie sprzyjał. W tym roku kończę pierwszy stopień studiów na poziomie licencjatu, także musiałam wszystko, jak najszybciej pozałatwiać, abym mogła bronić się jeszcze w tym miesiącu. Na szczęście, pomimo wielu zwątpień, udało mi się wszystko zdać w terminie i złożyć ostateczną wersję pracy. Szczerze mówiąc, teraz jak ją czytam wiele bym w niej zmieniła, może coś dopisała, może poprawiła... Jednak, taka wersja została zatwierdzona przez moją promotor, więc teraz nie pozostało mi nic, jak przygotowywać się do obrony.

To tyle, jeśli chodzi o aktualizacje tego, co u mnie słychać. Choć ostatnio miałam mało czasu na wszystko, przypomniałam sobie o dwóch sesjach, które robiłam w maju i których jeszcze nie publikowałam. Efekty jednej z nich zaraz Wam zaprezentuje.

Mam na sobie wygodny zestaw, idealny na co dzień. Koszulka posiada małe dziurki, nadające charakter całości i jest na niej zawarty motywujący napis - Never stop dreaming. Ponadto, ma ona delikatny dekolt, który wypełniłam ramiączkami od biustonosza (tzw. strapsy). Kolejnym elementem są jasne jeansy. Na uwagę zasługują perełki u dołu nogawek, które przyszyłam własnoręcznie. Dzięki temu, niskim kosztem dałam drugie życie tym spodniom. Wspomnę również o butach, które kupiłam właściwie niedawno i które są moimi ulubieńcami. Mają one delikatny, różowy kolor i są świetnie wyprofilowane. Posiadają bardzo wygodne spody i można w nich przemierzyć naprawdę wiele kilometrów. Całość dopełniłam biżuterią i białą czapką z daszkiem. 


koszulka - eButik
jeansy - H&M
buty - Nike
czapka - Adidas

A u Was co słychać? Co myślicie o mojej stylizacji? 

Share this:

CONVERSATION

15 komentarze:

  1. Oj tak te 2 tygodnie czerwca też miałam bardzo dużo zaliczeń, ale na szczęście mogę się teraz cieszyć upragnionymi wakacjami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia podczas obrony :) Dobrze jest mieć już ten etap za sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej spodnie mi się spodobały 😍

    OdpowiedzUsuń
  4. W sam raz do szkoły, czy na wypad z przyjaciółmi! Super stylizacja;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Napis Decydowanie do mnie trafia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej to spodnie przypadły mi do gustu! Są świetne ;)

    www.roszakmagda.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zestaw, mi także spodnie przypadły do gustu :)
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne te perełki na spodniach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sympatyczna stylówa, ładnie dopasowana do fryzury.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na moją stronę http://wiosenny-ciuch.pl/!

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślałam ostatnio by zaopatrzyć się w perełki na spodniach :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  11. T-shirty z napisami są mocno w trendach w tym sezonie ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania