More issues than vogue - Tosave

Niedawno dostałam e-mail od przedstawiciela sklepu Tosave z propozycją współpracy. Szczerze mówiąc, nie znałam wcześniej tego sklepu, także zanim podjęłam ostateczną decyzję odnośnie tej kolaboracji, dokładnie przejrzałam ich asortyment. Oczywiście, skupiłam się tylko na tych kategoriach, które mnie interesowały, a były to ubrania i akcesoria. Niemniej jednak, znajdziecie tam praktycznie wszystko, gdyż stronka ta przypomina Aliexpress, czyli chińskie Allegro. 

Długo nie mogłam zdecydować się, co chciałabym zamówić. Aż w końcu wybór padł na trzy rzeczy, a mianowicie - na koszulkę z napisem, pasek, hiszpankę. Niestety, nie uda mi się Wam pokazać wszystkiego w jednej stylizacji. Z tego powodu, hiszpankę pokażę dopiero w kolejnym poście. Mam nadzieję, że będziecie sprawdzać na bieżąco, czy pojawił się już nowy wpis. W tym celu (ale nie tylko w tym) zachęcam Was do obserwowania mojego bloga.

Skupmy się dziś jednak na koszulce i pasku. Są to dwa elementy, które chciałam kupić już dawno temu. Nieraz widziałam różne stylizacje na Instaramie przy ich użyciu - może niekoniecznie razem, ale według mnie jest to bardzo zgrany duet. Koszulka prezentuje się bardzo ciekawie ze względu na jej napis. Ponadto, stanowi ona świetną bazę do wielu stylizacji. Jej jakość nie jest jakaś rewelacyjna, ale mimo wszystko wygodnie się ją nosi. Ogólnie rzecz biorąc, wolę luźne ubrania, więc wybrałam rozmiar L. Co prawda, nie jest ona jakoś specjalnie duża, ale nie dolega do ciała, a to stanowi ogromny plus. Pasek to kolejny mój must have. Spodobał mi się on, ponieważ posiada dwie sprzączki, co czyni go wyjątkowym. Idealnie pasuje do spodni z wysokim stanem lub do jakiś dłuższych bluzek czy też do sukienek. W ten sposób podkreśli naszą talię. Całą stylizację uzupełniłam mom jeansami, czarnymi trampkami i przedłużaną marynarką z second handu, ale nie zapomniałam również o dodatkach w postaci torebki oraz biżuterii. Outift ten idealnie pasuje na co dzień, do szkoły, do pracy czy też na uczelnię.




Kojarzycie ten sklep? Co myślicie o mojej stylizacji?

Share this:

CONVERSATION

16 komentarze:

  1. Bardzo fajna stylizacja. Myślałam, że to bluzka z ZOiO https://zoio.pl/odziez-damska/bluzki/krotki-rekaw/ XD mają tam podobne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądasz, super look! Naprawdę bardzo podoba mi się to zestawienie <3 Znam ten sklep, kiedyś też z nim współpracowałam ale to było dosyć dawno temu. Z tego co pamiętam, zamawiałam w tedy kosmetyki :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Extra zestaw! Spodnie mega mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładnie wyglądasz, z tosave mam fajny sportowy żakiet

    OdpowiedzUsuń
  5. Kojarzę ten sklep, kiedyś otrzymałam od nich kilka drobiazgów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super outfit, mega mi się podoba:D

    http://luxwell99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczny napis :D
    Podobają mi się również Twoje dżinsy :)

    Zapraszam na nowy post, a w nim relacja z imprezy motoryzacyjnej :-)
    Pozdrawiam! Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna stylizacja na co dzień :)

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. też miałam ostatnio okazję z nimi współpracować :) świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przetarcia na jeansach dodają im uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz:D
    Koszulka mi się podoba, uwielbiam z napisami :D

    Zapraszam :D Odwdzięczam się za obserwacje <3
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacja bardzo udane i widać, że się w niej dobrze czujesz :)

    Zapraszam!
    mój blog
    mój instagram

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudny outfit, swietnie wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania