Rosegal look

We wpisach na moim blogu często powtarzam, że uwielbiam styl sportowy, gdyż cenię sobie wygodę. Oczywiście, lubię kombinować, także jestem otwarta również na inne połączenia. Niemniej jednak, dziś pozostanę w tym bardziej sportowym klimacie.

Otóż, głównymi elementami mojej stylizacji są rzeczy od Rosegal, które otrzymałam w ramach współpracy. Zacznijmy może od bluzy. Bardzo mi się spodobała ze względu na jej dość minimalistyczny nadruk, na jej kolor i na krój. Co prawda, zamawiając ją myślałam, że jest to typowa, ciepła bluza na zimę. Jednak, okazało się, że jest wręcz przeciwnie. Aczkolwiek, cieszę się, że tak wyszło, bo grube bluzy już mam, a cienkie - niekoniecznie. Zdecydowanie przyda mi się ona szczególnie teraz lub latem. Kolejnym elementem są spodnie jeansowe. Szczerze mówiąc, gdy pierwszy raz je zobaczyłam trochę się rozczarowałam. Było to spowodowane tym, że ich wizerunek nieznacznie różnił się od tego, który widziałam na zdjęciu w Internecie. Na szczęście, po ich przymierzeniu stwierdziłam, że nie są takie złe. Troszkę je zwęziłam i podwinęłam sobie nogawki, bo bez tego - ani rusz. Spodnie te są naprawdę długie, także polecam je wysokim osobom. Są one wykonane z cienkiego, wygodnego w noszeniu materiału. co uważam za duży plus, bo do tej pory nie miałam takich jeansów w mojej szafie. Na uwagę zasługują również dodatki, czyli zegarek, pierścionek, kolczyki oraz breloczek. Całość stylizacji uzupełniłam bomberką, czapką z daszkiem oraz obuwiem sportowym. Podlinkuję Wam wszystkie przedmioty z mojego zamówienia, także będzie mogli przyjrzeć się z bliska tym rzeczom. Niestety, nie wszystko jest obecnie dostępne do kupienia.



Kojarzycie ten sklep? A może macie coś w posiadaniu od Rosegal? Lubicie takie sportowe, wygodne stylizacje czy preferujecie inny styl?

Share this:

CONVERSATION

15 komentarze:

  1. Estupendo post,como siempre!!Espero verte pronto por mi blog!!!saludos!!!❤💛💙

    OdpowiedzUsuń
  2. pasuje Ci taka sportowa stylówka, fantastycznie wyglądasz. piękne włosy, też mam tego prosiaczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna bluza. niestety stylizacja nie w moim stylu, ale gdybym byla kilka lat mlodsza pewnie bym w takie ciuchy chetnie wskoczyla ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Breloczek i bluza bardzo fajne :). Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Spodnie mi się podobają :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe zamówienie :) cała stylizacja bardzo mi się podoba, naprawdę rewelacyjne fotografie :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Spodnie mi bardzo przypadły do gustu :).

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz!

    https://magdalenaplak.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna stylówa! I super zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  10. That sweatshirt is so cute!

    xoxo Sienna
    http://www.fashionintheair.com/2018/04/spring-stripes.html

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania