Czasem słońce, czasem deszcz

Szczęście - raz jest, a raz go nie ma. Tak to już w życiu bywa. Patrząc na moje doświadczenia, na różne sytuacje to śmiało mogę stwierdzić, że w życiu mam po prostu pecha. Wystarczy spojrzeć na zwykłą sytuację z języka polskiego w liceum. Zawsze odrabiałam pracę domową. No dobra, prawie zawsze. Raz zdarzyło mi się jej nie wykonać. Powodem było zmęczenie, wywołane nauką z innych przedmiotów. I co? Właśnie tego dnia moja nauczycielka sprawdzała zadania, a zaznaczę tu, że nigdy wcześniej tego nie robiła. Takich sytuacji mogłabym wymieniać wiele, bo jest ich naprawdę sporo. Jednak, jak to mówią - czasem słońcem, czasem deszcz. Dlatego, szczęście potrafi zapukać nawet do moich drzwi. Te słowa można rozumieć dosłownie i w przenośni. A dlaczego dosłownie? Otóż, w zeszłym tygodniu listonosz zapukał do mojego mieszkania i przyniósł mi aż dwie przesyłki. Znalazłam w nich nagrody, które ostatnio wygrałam w konkursach, organizowanych na Facebooku.


Pierwszy z nich organizowany był przez Joy. Zadanie konkursowe polegało na tym, aby odgadnąć kto ukaże się na okładce kwietniowego numeru tego właśnie magazynu. Każdy kto napisał poprawną odpowiedź w komentarzu, został nagrodzony niespodzianką. A ta niespodzianka to matowy błyszczyk z konturówką oraz bronezer Lovely. W sumie mam już taki błyszczyk w posiadaniu, ale bardzo go lubię, także z pewnością się nie zmarnuje. Natomiast bronzera z tej firmy jeszcze nie używałam.


Drugi z nich zorganizowała Marcelina Zawadzka, czyli polska modelka oraz prezenterka telewizyjna. Możecie ją kojarzyć z Pytania na śniadanie. Tutaj zadanie było już trochę trudniejsze, a mianowicie należało wymyślić rymowankę do zdjęcia, które Marcelina opublikowała na swoim fanpagu. Liczba zwycięzców była ograniczona do dwudziestu osób. Oczywiście, nagroda to autograf Marceliny z dedykacją, co widać na powyższym zdjęciu. A z racji tego, że jestem kolekcjonerką podpisów gwiazd to niezmiernie cieszę się z tej wygranej.

A jak to jest z Waszym szczęściem? Chętnie poczytam Wasze opowieści. Natomiast, jeżeli chodzi o nowości kosmetyczne, miałyście może bronzer z Lovely? Jeśli tak, to co możecie o nim powiedzieć?

Share this:

CONVERSATION

32 komentarze:

  1. Wow! Brawo! Gratulację :)
    ale musiałaś się cieszyć :)
    Ja zawsze kiedy dostaję paczkę to się cieszę jak dziecko, otwierające prezent. Widać warto brać udział w konkursach! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. nono gratuluję wygranej :) Te pomadki z lovely są rzeczywiście świetne :)

    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. O kosmetykach za wiele nie mam do powiedzenia haha ale o szczęściu bardzo dużo . Ja całe życie trenowałam piłkę nożną , przykładałam się jak mało kto i zerwałam więzadło i teraz mam przerwe w grze. Straciłam też bardzo bliską mi osobę . Lecz wiem , że jak to mówią po latach skąpych przychodzą lata tłuste , a szczęściu trzeba czasem pomóc :) http://acl-sport.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Przede wszystkim gratuluję wygranej. Pomadkę z Lovely również posiadam i naprawdę jestem z niej zachwycona :) co do mojego szczęścia. Rzadko on się pojawia, ale jeśli tak to naprawdę długo się utrzymuje. Na przykład pozytywnie napisany egzamin czy chociażby pójście do lekarza i wyniki badań z mojej praktycznie nieuleczalnej choroby :)

    Zaobserwowałam,
    W wolnej chwili zapraszam do siebie.
    Pozdrawiam i przesyłam buziaki! :*
    Kinia z black-bird-says.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wygranych kochana, uwielbiam Lovely. :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje wygranej :* Nagroda świetna :D Może jakiś test tej czekoladki? Z chęcią przeczytam ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za propozycję. Postaram się napisać o niej parę zdań po przetestowaniu :)

      Usuń
  7. Mm ten bronzer :D Też go chcę! Gratuluję.
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne kosmetyki jak i blog!
    Obserwuję i zapraszam :)
    http://lifeforbeautymoments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super!! Gratulacje!!
    Ja jak zrobiłam swoją pierwszą współpracę niedawno i otrzymałam paczkę to byłam w siódmym niebie ;)

    Zapraszam do mnie i jeśli mój blog Ci się podoba daj obs ;)
    http://livetourevel.blogspot.com/2017/03/unusual-stairs-stylizacja8.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje wygranej! Ja jeszcze nigdy w niczym nie wygrałam:(

    malusiawerusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Kusi mnie ten bronzer. Ładnie wygląda. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super! Ja tez kilka razy cos wygrałam :) raz nawet piękna torebkę i zestaw słodyczy (to co misie lubią najbardziej). Co do matowego błyszczyku, w końcu muszę go spróbować bo dużo dobrego o nim słyszałam - to taka inspiracja tymi od Kylie Jenner :)

    OdpowiedzUsuń
  13. No prosze! Gratulacje! :)
    Widzisz szczęście jednak sie do Ciebie uśmiechnęło :)

    + obserwuje :)

    http://zanett01.blogspot.co.uk/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem największym przegrywem życiowym. Prowadzę aktualnie bloga modoweg, na którego zapraszam bardzo... Ale prowadzilam też kiedyś bloga o nazwie lifelooser.blogspot.com sprawdź hahahaha

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję, ja chyba jeszcze nigdy nic nie wygrałam, ale trzeba przyznać, że nie biorę udziału w konkursach zbyt często;) błyszczyk lovely również mam i lubię;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratki :)
    Tak to w życiu jest jak człowiek gotowy, ma np, czas czy kasę to nic się nie dzieje, a jeśli trochę straci czujność zawsze coś się wydarzy.

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję Ci ! Pewnie jak się dowiedziałaś, to mega się ucieszyłaś. :)

    http://stylistfashioon.blogspot.com/2017/03/stylowy-roz-na-wiosne-znaczenie-koloru.html

    OdpowiedzUsuń
  18. gratulacje, szczescie wygrac w takim konkursie! <3 polecam te szminke ogolem <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Thanks a lot :D

    wooow this is great :D Both products look fantastic!

    NEW BRANDING POST | Enjoy Portugal with LifeCooler.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję <3
    Super są te pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. gratuluję, też czasem skuszę się na jakis konkurs ale ostatnio nie mam na to czasu ani pomysłu

    OdpowiedzUsuń
  22. to rzeczywiście miałaś pecha z tą praca domową ;/

    OdpowiedzUsuń
  23. miałam brać udział w tym konkursie,ale nie brałam a szkoda :) zawsze by to jakieś kosmetyki wpadły haha :)

    Zapraszam i zachęcam do zostania na dłużej :)
    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajne nagrody! Ciekawa jestem tego błyszczka z Lovely, jeszcze nie miałam okazji go przetestować.
    http://momentdlamniee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. muszę w koncu kupic ten błyszczyk Lovely:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratulacje :) Milo jest cos wygrac :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Super, gratulacje.
    pozdrawiam
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania