Warsaw

W czwartek złożyłam dokumenty na studia. Kierunkiem, jaki wybrałam jest praca socjalna na wydziale nauk społecznych w Olsztynie. Pewnie nie jest to przyszłościowy zawód, aczkolwiek można komuś pomóc, co jest bezcenne. Planuję zrobić licencjat, a za 3 lata wybiorę coś uzupełniającego do tego, np. pedagogikę.

Natomiast w środę, wraz z koleżankami, odwiedziłyśmy Warszawę. Jedna z nich, a mianowicie Olga zawiozła dokumenty na politechnikę. Później zwiedziłyśmy trochę miasto i poszłyśmy na Złote Tarasy. Pogoda nam dopisała, dzięki czemu cały dzień mogłyśmy zaliczyć do udanych. Przyznam szczerze, że bardzo podoba mi się Warszawa. W jeden dzień nie da się zobaczyć wszystkiego, także mam nadzieję, że wkrótce uda mi się ponownie odwiedzić naszą stolicę.


Dzisiejszy dzień również będzie ciekawy. Wieczorem wybieram się na koncert zespołu Poparzeni Kawą Trzy oraz Kaliego Gibbsa'a w mojej miejscowości. Trzymajcie się ciepło!

A Wy co myślicie o Warszawie?

Share this:

CONVERSATION

13 komentarze:

  1. Kali <3

    Byłam na jego koncercie jesienią, jeden z najlepszych koncertów na jakich byłam, ten człowiek ma w sobie tyle pozytywu!

    Co do stolicy to też bardzo mi się tam podoba, a za dwa miesiące przeprowadzam się tam na studia. W moim mieście niestety nie ma magisterki na kierunku jaki studiuje i pora na przeprowadzkę, aby móc kontynuować studia.

    www.kwietniowaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwierzysz, że jeszcze nigdy nie byłam w Warszawie? Haha..muszę się w końcu wybrac :) Śliczne zdjęcia ^^
    Zapraszam do mnie :)

    Mój blog~KLIK ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Też wybrałam prace socjalną :D rownież wiem ,że nie jest to przyszlościowy kierunek ale z braku laku musialam coś wybrać :)
    Piękne zdjęcia :)

    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. byłam w czerwcu, cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdjęcia! Widać ,że wypad udany ;)
    http://stylizacje-zyciem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. jejku cudowne zdjecia warszawy
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne zdjecia. Ja niestety mieszkam w Warszawie. Mimo iz miasto jests piekne to robi sie wg mnie coraz brzydziej przez nowoczesne szklane wieżowce ktore nic nie wnoszą do stolicy.

    Pozdrawiam
    alexamariani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja uwielbiam Warszawę, w przyszłości chciałabym tam mieszkać :)
    Świetne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam wielkie metropolie, dlatego mam zamiar zamieszkać w Warszawie gdy pójdę do liceum.
    PatrysjaHasmikMero.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia :)
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Mam prośbę, znalazłabyś trochę wolnego czasu do poklikania w linki do WALK TRENDY w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy, ponieważ pragnę rozwijać bloga poprzez lepsze stylizacje, które mogę urozmaicać dzięki WALK TRENDY. Byłabym bardzo wdzięczna :)
    Jeśli poklikasz koniecznie napisz mi czym mogłabym się odwdzięczyć :)
    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja Warszawę już w te wakacje odwiedziłam. Uwielbiam to miasto:)
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania