Concerts

Tak jak wspomniałam w poprzednim poście - w sobotę odbyły się dni mojej miejscowości. Oczywiście główną atrakcją były dwa koncerty. Wystąpił zespół Poparzeni Kawą Trzy, a także raper Kali. Bardzo się cieszę, że miałam okazję zobaczyć te gwiazdy na żywo. Jest to dla mnie wspaniałe przeżycie. Udało mi się także zdobyć autografy i zrobić pamiątkowe zdjęcia.

Poparzeni Kawą Trzy 
Jest to zespół, który został założony w 2005 roku przez dziennikarzy z Radia Zet i RMF FM. Obecni członkowie to: Roman Osica, Krzysztof Zasada, Marian Hilla, Wojciech Jagielski, Mariusz Gierszewski, Krzysztof Tomaszewski oraz Jacek Kret. Natomiast za większość tekstów odpowiada Rafał Bryndal.
Kojarzę ich przede wszystkim z hitów takich jak: Byłaś dla mnie wszystkim oraz Kawałek do tańca. Są to naprawdę świetne piosenki. Udało mi się chwilę z nimi porozmawiać i śmiało mogę stwierdzić, że są oni nie tylko utalentowanymi, ale także pozytywnymi i rozgadanymi osobami.


Kali
Śpiewa on pod pseudonimem artystycznym, a jego prawdziwe imię i nazwisko to Marcin Gutkowski. Zasłynął głównie dzięki występom w zespole Firma (lata 2000-2010). Później rozpoczął karierę solową.
Podziwiam tego rapera za to, że otwarcie głosi swoje poglądy. Nie udaje nikogo, co jest naprawdę bezcenną wartością. Uwielbiam jego muzykę. Moimi ulubionymi piosenkami są H.E.R.O., Nigdy nie zapomnę, Sentymentalnie oraz Gdzie jesteś.


Kojarzycie Poparzonych Kawą Trzy oraz Kaliego?

Share this:

CONVERSATION

15 komentarze:

  1. Zazdroszczę spotkania Poparzonych

    http://patrysjahasmikmero.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za ich muzyką, ale na pewno koncert był świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. must be so much fun
    kisses,
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie przepadam za koncertami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno koncert był świetny! :D Wcale nie dziwię się, że jesteś zadowolona ^^
    Pozdrawiam i Zapraszam:* stay-positive1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. jakim cudem aniu robisz sobie tak zwszystkimi zdjecia?
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W mojej miejscowości udaje mi się dostać za kulisy po znajomości :)

      Usuń
  7. ja niestety nie kojarzę;) ale fajnie, że Ci się udało :) Lubie czytać o koncertach u Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow hope you had amazing time :) great post x
    have a nice day :)

    Welcome to my blog
    www.blotterlife.com :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja Poparzonych Kawą też kojarzę z tych piosenek. A Kaliego nie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zdjęcia i autografy :)
    Czy mogłabyś poklikać w linki na moim blogu?

    http://photo-andyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Poparzeni kawą trzy - uwielbiam Gosci:)

    zapraszam do mnie : zooszkaa.blogspot.com + obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. obserwuję, liczę, że tak jak napisałaś odwdzięczysz się!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Rzeczywiście koncerty to wspaniale przeżycie :)
    Gratuluje spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Byłam na koncercie, niestety fotki nie udało mi się cyknąć, a szkoda :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania