Christmas cleaning

Hej!


Nareszcie wolne!

Czuję taki luz, chociaż te klika dni. Tego było mi trzeba. Pierwszy raz od jakiegoś czasu, w końcu się wyspałam.
I po pierwszej wigilii klasowej w takim składzie. Było świetnie!
Pizza, dzielenie się opłatkiem, prezenty i wspaniali ludzie, to w skrócie o wigilii..

Fotka z wigilii: 

Prezenty:


Dla koleżanki kupiłam zestaw C-THRU:
 
A ja dostałam długopis z moim imieniem. Bardzo mi się podoba. Oby przyniósł mi szczęście na różnych sprawdzianach.
Oto on:



Natomiast dzisiaj od rana miałam pracowity dzień. Przez 3h sprzątałam w mojej szafce, ponieważ były to dosyć dokładne porządki świąteczne.  Mnóstwo zbędnych rzeczy wyrzuciłam, znalazłam kilka rzeczy, które zgubiłam, ale niestety nie znalazłam moich słuchawek dousznych. Dlatego jeszcze muszę poukładać w innych szafkach i mam nadzieję, że uda mi się odnaleźć zgubę.



Jutro będę ubierała choinkę. Już nie mogę się doczekać.
Uwielbiam ten czas, czas świąt.
A tymczasem jem sobie błyskawiczny kisiel, słucham piosenki Cascady, a wieczorem może pojadę na imieniny do wujka.
Cascada - Last Christmas

A Wy kiedy ubieracie choinkę? A może macie już ubraną?
Jak tam idzie z porządkami, posprzątane wszystko ?

Have a nice evening!
By Ania

Share this:

CONVERSATION

22 komentarze:

  1. Fajnie wyglądałaś ;)) Ach u mnie też od samego ranka porządki, i też muszę sie wziąść za ubranie choinki ;) Wesołych świąt !

    zapraszam do mnie :
    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Najserdeczniejsze życzenia szczęśliwych i radosnych Świąt Bożego Narodzenia oraz wszelkiej pomyślności i sukcesów w nadchodzącym roku zyczy Agata

    OdpowiedzUsuń
  3. ja ubrałam choinkę wczoraj, a porządki w mojej szafce baaardzo by mi się przydały...:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wyglądasz!

    www.isabella-kuzmicka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Łii, też chcę długopis ze swoim imieniem ! ;d
    Ja już choinkę mam ubraną, ale będę ubierać jeszcze jedną ;d

    + Dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie na www.pattie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietne prezenty
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialny ten długopis z imieniem :))

    Dodaję do obserwowanych i mam nadzieję ,że zrobisz to samo na moim blogu www.gabusiek.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ja lubię takie porządki :) Tak jak mówisz, czasem można znaleźć coś, co o czym się zapomniało, albo po prostu zgubiło :)
    Chodząc do LO- uwielbiałam wigilie klasowe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne prezenty ;D Ja też dopiero się wysypiam *.*

    Komentujesz? Obserwujesz? Robię to samo! ;3

    julia-juuliaa.blogspot.com

    Obserwuje ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. jejuu, ile prezentów <3
    obserwuję i liczę na to samo z twojej strony
    http://linka-kattalinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie choinka już stoi, ale jakie były z nią problemy -huhu!

    Wesołych świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja choinkę ubrałam w piątek :)
    Wesołych Świąt! :3

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ladne mialas wlosyy..! :)
    powodzenia w szukaniu sluchawek..:D

    OdpowiedzUsuń
  14. ale fajny ten długopis:D
    + wesolutkich:*

    OdpowiedzUsuń
  15. lovely gifts! I love this time of season too! Hope you'll enjoy putting up your tree. :))


    xx
    ellie
    http://chasingculprit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja wczoraj ubierałam choinkę ;)
    Wesołych świąt! ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania