Basia Serocka

Hej!


W końcu sobota! Kolejny ciężki tydzień już minął. 

Coraz bliżej święta, śpiewanie kolęd, wigilia przy rodzinnym stole oraz wigilia klasowa. Coś pięknego..już nie mogę się doczekać.
A następnie sylwester i czas na podsumowanie roku 2012, a także przygotowanie postanowień oraz celów na rok następny.
Na razie koniec tego rozmyślania. Dzisiejszy dzień zapowiada się, że będzie spędzony w domu, gdyż zimno a dworze, ale jeszcze nie wiadomo, co dzień przyniesie.

Słuchajcie! Znacie może Basię Serocką? Jeżeli nie to czas najwyższy. 
Jest to młoda, początkująca wokalistka z wielkim talentem. Każda jej piosenka jest dla mnie wyjątkowa. Widać, że śpiewa z uczuciem. Kocha to, co robi a to najważniejsze. Wielki talent, naprawdę!
Informacje
Basia serocka, 19.
Biografia
  • Szkoła muzyczna 1 i 2 stopnia ( pop ),
  • śpiew operowy, piosenka,
  • interpretacja.
  • Nauka gry na flecie i fortepianie.
  • Wygrany casting MTV do Moich Super Słodkich Urodzin,
  • Przynależenie do CRA - centrum rozwoju artystycznego,
  • Nagranie piosenki z Basią Trzetrzelewską na jej płytę "It's That Girl Again'. Wiele występów.



 
 
A oto kilka piosenek w wykonaniu tej zdolnej wokalistki:
Coś świątecznego:
 
Zapraszam Was na Facebook Basi: https://www.facebook.com/B.Serocka?ref=ts&fref=ts
A także na jej blog: http://basiaserocka.blogspot.com/  
 

Mam nadzieję, że uda mi się kiedyś spotkać Basię na żywo, porozmawiać z nią, a także przyjść na jej koncert, czego serdecznie jej życzę. 
Czekam na płytę Basi! Z pewnością kupię, bo warto.

A Wy macie jakieś plany na weekend?
Słyszeliście o tej wokalistce?

Have a nice day!
By Ania

Share this:

CONVERSATION

38 komentarze:

  1. nie słyszałam o niej,i nie wiem czy kiedyś jeszce uslyszę,no może jak będzie w telewizji:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Interesting post ❤


    Kiss and happy week end
    ti aspetto! I'll wait for you
    2 NEW POSTS
    Follow me on
    the simple life of rich people blog
    Instagram @thesimplelifeofrichpeople
    Twitter @simpleliferichP

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam o niej.
    Ja chcę już święta :D

    Planów jako tako nie mam, pomijając ,że dzisiaj wyprawiałam urodziny xD

    OdpowiedzUsuń
  4. masz cudownego bloga! będzie mi miło jeżeli mój również Ci się spodoba i go zaobserwujesz :)
    Gosia <3
    http://gosia-duda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. nie słyszałam o niej jeszcze :)
    może obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy o niej nie słyszałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam tą twarz, ale imię i nazwisko nic mi nie mówi...

    OdpowiedzUsuń
  8. Love your blog and your pics! How'd you like to visit my blog too and if you like we could follow one another and keep in touch?
    Love,Nyt
    www.bighairloudmouth.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Również nie słyszałam.

    http://misiastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny t-shirt :)Nie słyszałam o niej nigdy :)
    Kochana zapraszam na świąteczno-Sylwestrowe rozdanie na moim blogu ♥
    http://wiktoriabachowskaphotography.blogspot.com/2012/12/giveaway-with-wholesale.html

    OdpowiedzUsuń
  11. you look lovely in picture!

    xx
    www.pretpenser.com
    www.pretpenser.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapraszam do mnie na konkurs ;)
    http://gosia-duda.blogspot.com/2012/12/50.html#links

    Gosia <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam Ale faktycznie ładnie śpiewa ^^

    Obserwujesz? Czytasz? Komentujesz?

    Ja też ^^
    ojeju-mika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapraszam na mojego bloga o życiu dwóch przyjaciółek http://extraordinary-life-friends.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapraszam na mojego bloga o życiu dwóch przyjaciółek http://extraordinary-life-friends.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Cześć, mam wielką prośbę. Zaczynam pisać bloga z wywiadami ze znanymi osobami, bloggerami. Czy mogłabyś polecić bloga innym ? Dopiero zaczynam, a pierwszy wywiad będzie jutro. Przeprowadzę go z Luizą Kramek oto blog: http://wywiadyww.blogspot.com/ Z góry bardzo dziękuję. To dla mnie bardzo ważne.


    * Moze uda mi się przeprowadzić z Nią wywiad, także zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana, zapraszam na świąteczny konkurs na moim blogu, do wygrania dowolna bransoletka Who :) buziak!

    OdpowiedzUsuń
  18. miło z twojej strony, że promujesz taką utalentowaną dziewczynę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawa notka ;)
    Nie znam dziewczyny zapewne dlatego, że nieR słucham tego rodzaju muzyki ;)
    Również obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Już zaobserwowałam, czekam na Ciebie :) Miło mi jesli polecisz mojego bloga, czekam i dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znam jej,ale może warto poznać jak tak chwalisz :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Talent girl!

    xxx
    Tatiana

    http://www.bonnie23blog.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  23. Hi doll,
    Thanks for dropping by my blog and commenting dear!
    Do visit often. I'd love your visits n comments!
    I'm following you now! :)
    FASHION PANACHE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  24. Nigdy o niej nie słyszałam, ale z tego co widzę, warto ją poznać ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Swietny post!
    Dziekuje za komentarz.Obserwuje:-)
    Kisses
    Aga

    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania