Koszulka z napisem blogger | Czy warto mieć pasje?

Zdjęcia robiłam już jakiś czas temu, ale stwierdziłam, że szkoda byłoby ich nie dodać. Główną inspiracją była tu koszulka z napisem BLOGGER, która nawiązuje do jednej z moich pasji, jaką jest blogowanie. Tak naprawdę bloga prowadzę już 9 lat. Zdaję sobie sprawę z tego, iż już nie jest to modne tak jak to było kiedyś. Niemniej jednak, lubię pisać, lubię robić zdjęcia, lubię tworzyć stylizacje, lubię bawić się modą, więc bez tego elementu w moim życiu czułabym swego rodzaju pustkę. Robię to po protu dla własnej samorealizacji, co odnosi się do motywacji wewnętrznej. Ten rodzaj motywacji najsilniej wpływa na człowieka, co mogę potwierdzić swoim przykładem. Jest to odskocznia od codziennej szarości. Wpływa to również na rozwój kreatywności i człowiek czuje się po prostu potrzebny.

Stylizacja, którą mam na sobie to propozycja outfitu codziennego, wygodnego, sportowego. Uwielbiam łączyć sukienki czy spódnice z trampkami i właśnie tutaj mamy taki klimat. Torebka z kolei to przykład praktycznego dodatku. Kapelusz natomiast dodaje charakteru całości.


Koszulka - Sinsay
Spódnica, torebka - Miejski Sklep
Trampki - eobuwie.pl
Kapelusz - Second Hand

A Wy macie jakieś pasje? Co lubicie robić w wolnym czasie? Co myślicie o mojej stylizacji?

Share this:

CONVERSATION

4 komentarze:

  1. Ja wolę mniejsze napisy, ale warto mieć pasje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście, że warto mieć pasje, chociażby dlatego, że pasje dodają nam pozytywnej energii :D Stylizacja bardzo fajna, taka subtelna mimo ciemnych elementów :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania