Recenzja kosmetyków pielęgnacyjno-makijażowych | Avon

To, że jestem fanką mody jest dosyć oczywiste, chociażby ze względu na tematykę postów, pojawiających się na moim blogu. Natomiast nie każdy wie, że interesuje się również czymś bardziej kosmetycznym, czyli makijażem i pielęgnacją. Lubię moment na początku i końcu dnia, kiedy to wykonuję sobie domowe spa. Jest to dla mnie bardzo przyjemne i relaksujące. Wykonanie makijażu również sprawia mi mnóstwo radości, chociaż ekspertką w tej dziedzinie nie jestem. Kultową marką, która oferuje produkty z obu tych kategorii jest oczywiście Avon. Przedstawię Wam, więc cztery kosmetyki z tejże marki i krótko opiszę, czy się one u mnie sprawdziły.


Tusz do rzęs ColorTrend Lengthening Mascara


Szczerze mówiąc, kiedyś nie przepadałam za linią ColorTrend, którą oferuje marka Avon. Do tego tuszu miałam, więc sceptyczne nastawienie. Jednakże, ku mojemu zdziwieniu ten produkt naprawdę pozytywnie mnie zaskoczył. Bardzo podoba mi się efekt wydłużonych rzęs, który uzyskuje się po zaaplikowaniu tego tuszu. Są one estetycznie rozdzielone i delikatnie podkręcone. Nie skleja on rzęs i nie podrażnia oczu. Trochę się obsypuje w ciągu dnia, aczkolwiek jest to do opanowania.
Ocena: 4/5

Nawilżający balsam do ust Avon ColorTrend Cynamon


Balsam ten idealnie sprawdzi się dla osób, mających problemy z suchymi, popękanymi ustami. Jest on niewielki, a więc możemy mieć go zawsze przy sobie - czy to w kieszeni, czy też w torebce. Charakteryzuje się pięknym, delikatnym, cynamonowym zapachem, który kojarzy mi się ze świętami, a więc z czymś pozytywnym. Ma on kolor czerwony, aczkolwiek na ustach prezentuje się raczej półtransparentnie. Pozostawia cienką warstwę, która ma na celu ochronę przed czynnikami zewnętrznymi. Nie skleja i nie zlepia ust. Po jego aplikacji są one miękkie, gładkie i nawilżone. 
Ocena: 5/5

Nawilżający olejek do twarzy Planet Spa Avon


Jest to nawilżający olejek ze śródziemnomorską oliwą z oliwek, który stosujemy do pielęgnacji twarzy. Jego aplikacja jest niezwykle przyjemna i prosta. Należy stosować go codziennie rano i wieczorem. Odpowiednią ilość produktu nabieramy za pomocą pipetki. Następnie wyciskamy go na opuszki palców i ruchem wklepującym nakładamy go na twarz. Ma on piękny zapach i sprawia, że cera staje się pełna blasku. Zauważyłam, że dzięki niemu moja cera jest bardziej nawilżona i gładka w dotyku. Nie uczulił mnie on i nie zapchał porów. Generalnie, jest to produkt, z którym aktualnie się nie rozstaje.
Ocena: 5/5

Avon Anew Clean Comforting Cream Cleanser & Mask


Kosmetyk ten łączy w sobie cechy dwóch produktów, a mianowicie - emulsji oczyszczającej oraz maseczki dla skóry normalnej i suchej. Usuwa on różne zanieczyszczenia oraz makijaż. Istnieją dwa sposoby jego aplikowania. Jeśli potrzebujemy użyć mleczka to wtedy produkt ten należy delikatnie wmasować w osuszoną skórę twarzy. Następnie ścieramy go płatkiem lub spłukujemy ciepłą wodą. Czynność tę należy powtarzać codziennie rano i wieczorem. Z kolei. jeśli chcemy zastosować  go w formie maseczki nawilżającej to produkt ten wystarczy aplikować dwa razy w tygodniu lub wedle potrzeby. Wmasowujemy go w oczyszczoną skórę twarzy, pozostawiamy na 3 minuty, a później przechodzimy do jego ścierania. Osobiście jestem niezwykle zachwycona tym produktem. Jest on delikatny, nie podrażnia skóry i ma przyjemny zapach. A jego działanie - coś niesamowitego! Dzięki niemu, moja cera nabrała blasku, jest miękka w dotyku i rzeczywiście czuję, że jest dobrze oczyszczona. Ponadto, uwielbiam uczucie świeżości, jakie pozostawia po sobie ten produkt.
Ocena: 5/5

Podsumowanie 
Każdy z tych produktów spisał się u mnie naprawdę rewelacyjnie. Jednakże, moimi ulubieńcami są tutaj produkty pielęgnacyjne, a więc - olejek oraz emulsja połączona z funkcją maseczki. 

Lubicie kosmetyki marki Avon? Miałyście któryś z tych produktów? Jeśli tak - jak się one u Was sprawowały?

Share this:

CONVERSATION

5 komentarze:

  1. Chociaż przeglądałam ten katalog właśnie, to żadnych z tych produktów nie zauważyłam. Bardzo mnie jednak zaciekawił ten olejek. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podczas nauki w szkole średniej miałam w "pobliżu" kilka konsultantek to na prawdę sporo zamawiałam w Avonie :D Teraz wolę wybrać się do drogerii.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Amazing finds! I like the Cinnamon Lip Balm. Beautiful pictures!
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo dawno nie używałam kosmetyków z Avonu, coś bym chętnie przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania