Trójmiasto

W ubiegły weekend wybrałam się do Gdańska. Mój wyjazd trwał co prawda tylko dwa dni, ale i tak udało mi się sporo zobaczyć.

A więc, pierwszego dnia przyjechałam do Gdańska, gdzie nocowałam u mojej siostry. Pierwszą atrakcją była przejażdżka do Gdyni. Pospacerowałam tam nad morzem i podziwiałam piękne widoki. Po raz pierwszy, miałam okazję zobaczyć klify na żywo. Wcześniej widziałam je tylko na obrazkach w podręcznikach. Coś niesamowitego! W dodatku pogoda była naprawdę niesamowita, także był to idealny dzień na spędzenie czasu nad morzem.

Wieczorem wybrałam się na zakupy do Galerii Bałtyckiej. I to był chyba mój szczęśliwy dzień. Po pierwsze, przypadkowo natknęłam się na promocje w sklepie z biżuterią I am. Ze względu na jego likwidację w tej właśnie galerii, każda rzecz kosztowała jedynie 5 zł. Zdecydowałam się na kupno dwóch rzeczy, a mianowicie chokera i pierścionków. Ich pierwsze ceny były ogromne, więc zniżka okazała się być naprawdę korzystna.  Po drugie - udało mi się spotkać z Deynn i Majewskim, gdyż trwało z nimi spotkanie autorskie w Empiku, akurat w tym czasie, gdy tam byłam. Szczerze mówiąc, wiedziałam o tym spotkaniu, aczkolwiek mogły do nich podchodzić jedynie te osoby, które posiadały ich książkę, czyli Trening życia. Ogólnie rzecz biorąc, wygrałam jeden egzemplarz w konkursie Joya. Jednak, wtedy jeszcze nie miałam go fizycznie, także było mi trochę przykro z tego powodu. Aczkolwiek zakupy zajęły mi trochę czasu i przypadkowo natrafiłam na koniec spotkania. Ludzi było już tam naprawdę niewiele w stosunku do tego, co widziałam wcześniej. Deynn i Majewski nie wyglądali na zmęczonych i podeszli do tej garstki osób, aby zrobić sobie pamiątkowe selfie z nimi. Tym samym, pomimo tego, że nie mam z nimi profesjonalnego zdjęcia, ani nie posiadam ich autografu, mam z nimi selfie. I muszę przyznać, że ta para to naprawdę sympatyczni ludzie.

Niedzielę spędziłam już całkowicie w Gdańsku. Przed południem wybrałam się bowiem na starówkę. Później odwiedziłam swoją rodzinę, a na krótko przed powrotem do domu przeszłam się jeszcze nad morze. Był to więc spokojny, przyjemny i pogodny dzień. 

Gdynia
Gdańsk

Mieliście może okazję odwiedzić Gdynię lub Gdańsk? Jeśli tak, co Wam się tam najbardziej podobało? Lubicie takie fotorelacje z wyjazdów? Kojarzycie Deynn i Majewskiego?

P.S. Biorę udział w konkursie dla blogerów, organizowanym przez sklep KIK. I tu kochani mam do Was ogromną prośbę. Wejdźcie proszę w ten link i oddajcie na mnie głos. To tylko kilka sekund roboty. Oczywiście mogę się odwdzięczyć, zostawiając komentarze pod Waszymi postami. Z góry serdecznie dziękuję. Liczę na Was! 

Share this:

CONVERSATION

26 komentarze:

  1. Właściwie to nad morzem byłam, ale w Trójmieście nigdy, choć bardzo kusi. Ps. Bardzo fajne zdjęcia. ;)



    W wolnej chwili zapraszam do siebie na
    NOWY JESIENNY post. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne zdjęcia, prześliczna Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z chęcią wybrałabym się do tych miast :D
    Takie okazję lubię najbardziej, wszystko po 5 zł, rewelacja :D
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę i przyjemny wypoczynek i też zwiedzanie :D świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Trójmiasto! :) Czasem fajnie spędzone dwa dni moga "naładować baterie" na dłuuugi czas <3

    www.odkrywajacameryke.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. czasami podczas tak krótkiego wyjazdu zobaczy się więcej jak mieszkając w danym miejscu całe życie :)

    PS. Sliczne warkoczyki, uwielbiam warkocze:)

    obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak tam cudownie!:)
    Zapraszam do obserwacji mojego bloga!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam nasze morze, a z Trójmiasta szczególnie Sopot. Świetne zdjęcia! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow!! Zdjęcia są cudowne!! Uwielbiam Trójmiasto ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne miasto, muszę kiedyś odwiedzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ależ zazdroszczę wizyty w Trójmieście <3 uwielbiam <3


    pozdrawiam i zapraszam do mnie :) https://photolovepodrugiejstronie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurcze tylko przejeżdżałam aż szkoda że nie miałam możliwości pozwiedzania ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna sprawa, łądne zdjęcia :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatni raz w Trójmieśćie byłam jakieś 15 lat temu ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zdjęcia. Byłam w Trójmieście parę razy. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  16. Również wróciłam znad morza i tak przyjemnie ogląda się te zdjęcia ;) Zakochałam się w Trójmieście i na pewno tam powrócę i to nie jeden raz.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne zdjęcia! :) WOW!

    OdpowiedzUsuń
  18. Chętnie bym się znalazła na twoim miejscu :D

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  19. www.whereeyescannotreach.com
    Dawno nie byłam nad naszym morzem :) A teraz wygląda tak ładnie pusto, bez turystów. Gdańsk musze zobaczyć, bo mimo wielu wakacji nad morzem aby razu nie dojechałam do Gdańska. Bardzo ładne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. cudowna relacja, piękne miejsca <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne widoki! Też niedługo wybieram się do trójmiasta ;p Pozdrawiam!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania