New Quality

Znacie to uczucie, kiedy marzycie o czymś, odkładacie na to pieniądze i w końcu możecie sobie pozwolić na dany zakup? Przyznam szczerze, że ja do tej pory nie doznałam czegoś takiego. Zawsze mówiłam, że sobie kupię jakąś rzecz, ale w efekcie nic nie dochodziło do skutku. Powód był prosty - pieniądze przeznaczałam na coś innego, na coś czego tak naprawdę nie potrzebowałam. Na szczęście, można powiedzieć, że z tego wyrosłam i teraz kupuję tylko to, co naprawdę potrzebuję. Może czasem zdarzy mi się 'wyjść spoza listy', ale dzieje się to bardzo rzadko. Nauczyłam się selekcjonować moje potrzeby, bo wiem że nie mogę mieć wszystkiego.
Pamiętajcie - jak się czegoś bardzo chce i się do tego dąży, to osiągnięcie celu jest w Waszym zasięgu. Dotyczy to nie tylko rzeczy materialnych, ale też tych, których kupić nie można. Nie warto się poddawać. Trzeba walczyć, chociaż nie zawsze jest łatwo. Nie narzekajmy, że mamy całe życie pod górkę, skoro podążamy na szczyt.
A rzeczą, jaką udało mi się kupić za uzbierane pieniądze jest z pewnością znany Wam iPhone. Cieszę się, że w końcu będę mogła robić zdjęcia w bardzo wysokiej jakości, na czym skorzysta również mój blog. Wiadomo - aparat nie należy do najmniejszych przedmiotów, także nie zawsze noszę go przy sobie. Natomiast telefon mieści się wszędzie, więc uda mi się zabrać go gdziekolwiek chcę. Mam nadzieję, że nowy sprzęt będzie sprawował się jak najlepiej i że dzięki niemu będę mogła ulepszyć i urozmaicić posty na blogu.

P.S. Nie chcę abyście odebrali ten post w kategorii chwalenia się, bo nie o to tutaj chodzi. Moim celem było pokazanie Wam, że warto dążyć do spełniania marzeń zarówno tych większych, jak i tych małych, bo satysfakcja jaką możemy osiągnąć jest pięknym i bezcennym uczuciem. 

A jak to jest u Was z oszczędzaniem pieniędzy? Może ma ktoś z Was telefon od Apple? Jeśli się tak - jak się u Was sprawuje?

Share this:

CONVERSATION

32 komentarze:

  1. Rozumiem ze sie cieszysz na nowy telefon ale naprawde jest to powód do robienia o nim posta? 3/4 gwiazd, celebrytów, blogerow, youtuberow czy innych znanych i mniej znanych ludzi ma telefon od Apple ale tak sie tym nie lansują wiec moje pytanie brzmi "na co ten post?"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szanuję Twoje zdanie, ale to nie jest żaden lans. Po prostu chciałam poinformować moich czytelników, z jakiego sprzętu mogą pojawiać się zdjęcia na moim blogu oraz chciałam pokazać na własnym przykładzie, że warto dążyć do spełnienia marzeń, bo satysfakcja jaką możemy zdobyć jest po prostu bezcenna. Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Ja odkładałam pieniądze na laptopa, bo stary komputer mi się psuł i wreszcie uzbierałam i cieszyłam się bardzo i nie żałuję zakupu, bo teraz wszystko robię sprawnie. Ja mam tableta z Apple i mega polecam. Mam rok a ani razu mi się nie zaciął. Jest super. Do tego trzyma baterię aż 10 godzin.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś iphone 6 wydawal mi się za duży, ale teraz bardzo o nim marze ! Mam nadzieje, ze kiedyś sprawie sobie taki prezent :) Świetny blog :)

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję:)
    Sprzęty od Apple są najlepsze. Mam całą rodzinkę jabłuszek i świetnie się sprawdzają.
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również zbieram na to jabłuszko tylko może w innym kolorze <33


    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama z niego korzystam :) Trafiony zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  7. warto odkładać pieniądze, bo tak naprawdę nic nie spada z nieba, a później zaciesz, który mamy po kupieniu danej rzeczy jest bezcenny ;)
    ja również zbieram na nowy telefon.
    frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ah wiem coś o tym! ja ostatnio też zmieniłam telefon na ip i mega się cieszę a teraz zbieram na torebkę od MK :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ach to cudowne uczucie, gdy dostaje sięto co się bardzo chiało mieć ;D!!

    OdpowiedzUsuń
  10. warto walczyc o spełnienie swoich marzen :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny SPRZĘT :) Na pewno zrobisz nim mnóstwo ślicznych zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. I`m great fan of Apple ))

    I`m following ur blog with a great pleasure via GFC

    Please join me - http://sunnyeri.blogspot.com

    https://www.instagram.com/sunnyeri/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie używam, ale muszę przyznać, że wygląda ciekawie.
    Oby równie dobrze się sprawował.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja jakoś nie jestem fanką jakiś super gadżetów, dla mnie liczy się funkcjonalność. Co do oszczędzania to oszczędzam ale nigdy nie mam tak, że czegoś wyczekuje.

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję uzbierania! Ja zbieram na samsunga edge :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  16. Na pewno jest wart swojej ceny. Super, że udało Ci się na niego odłożyć ♥♥

    https://alazielinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. I love that phonecase,its so pretty

    OdpowiedzUsuń
  18. ja zawsze odkładam sobie pieniądze na materiały i potem mogę szyć coś czego nikt inny nie ma !

    OdpowiedzUsuń
  19. super jest to że uzbierałaś na niego pieniądze :) i teraz możesz cieszyć się czymś na co sama zapracowałaś :)
    świetny blog

    http://gzuzanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie z oszczędzaniem jest różnie, ale gdy naprawdę czegoś potrzebuję to potrafię sobie na to odłożyć i mieć jeszcze z tego satysfakcje.
    A Iphone będzie Ci służył na lata i zdjęcia będą bardzo ciekawe :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://maxjestem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Iphone najlepszy pod słońcem!:) (oprócz baterii hahah) :D

    OdpowiedzUsuń
  22. BARDZO FAJNE NOWOŚCI, MAMY TERAZ TAKIE SAME TELEFONY :)
    POZDRAWIAM,
    MALWA

    OdpowiedzUsuń
  23. ja zazwyczaj odkładałam na wakacje itd. i zawsze mi się udało :p iphone tez chciałam, ale stwierdziłam,że taką cenę mam inne rzczy , bardziej potrzebne ;)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam te telefony sama mam 5s i niestety 6 mi sie nie podobają wiec czekam na 7 :) Szkoda że niektórzy myślą że pokazywanie takiego telefonu jest dla lansu... Gdyby ktoś napisał o samsungu czy innej firmie też by była taka nagodnka ? hmm...


    Zapraszam też do siebie :) http://suuuurprise.blogspot.com/ 'Czy to już?'

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, naprawdę szkoda. Apple to firma ze sprzętem tak samo jak Samsung, LG, itd. Niektórzy ludzie twierdzą, że pokazywanie iPhonów to szpan, a innych telefonów to już nie :)

      Usuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania