Dni Kozłowa

Czas na kolejny post koncertowy. Tym razem występy odbyły się w mojej miejscowości, także wybrałam się tam z czystej ciekawości. Na scenie pojawiły się aż cztery zespoły, ale przyznam szczerze, że na co dzień ich nie słucham. Trzy z nich reprezentowały muzykę rozrywkową, jaką jest disco polo, a czwarty z nich to reggae. Mianowicie była to Etna, Kordian, Pudzian Band oraz Tabu. O ile kojarzyłam kilka piosenek Etny i Pudzian Band, o tyle kompletnie nie znałam repertuaru Kordiana oraz Tabu. Jednak moje wrażenie o wszystkich zespołach jest pozytywne. Miałam okazję nawet zdobyć autografy od prawie wszystkich wokalistów oraz zrobić z nimi zdjęcie. Każdy z nich był bardzo sympatyczny, otwarty, uśmiechnięty. Można więc powiedzieć, że za kulisami panowała przyjazna atmosfera. Natomiast na scenie dali z siebie mnóstwo energii, która udzieliła się także publiczności. Żałuję tylko, że nie udało mi się zrobić zdjęcia z Etną. Wynikło to z tego, że bardzo się spieszyła, ale na szczęście przynajmniej dostałam od niej autograf.

 Etna
 Kordian

Pudzian Band
 Tabu

Przepraszam, że ostatnio męczę Was postami tego typu, ale blog to mój pamiętnik, także staram się uwieczniać to, co jest dla mnie ważne. Poza tym robienie zdjęć na koncertach sprawia mi przyjemność. Ale obiecuję, że w tym roku pojawią się może jeszcze co najwyżej dwa wpisy w tym stylu.

A Wy kojarzycie te zespoły? Zdarza się Wam słuchać disco polo albo reggae?

Share this:

CONVERSATION

9 komentarze:

  1. Musiało być super. Gratuluję autografów i zdjęć!
    kinga-wajman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kojarzę tylko etna i Pudzian band. A zdjęcia zrobiłaś bardzo fajne pamiątka na całe życie! :)
    Pozdrawiam :*

    www.magdalenaw.blogspot.co.at

    OdpowiedzUsuń
  3. O Jezu..ale miałaś fajnie! Uwielbiam wszystkie ich piosenki i każdą znam.!! Z miłą chęcią bym się przejechała na ich koncert! Musiało być świetnie ;)
    http://jasnowlosapisze.blogspot.com/2016/07/a-gdyby.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega relacja! Strasznie mi się podobają zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznam, że nie znam żadnego z tych zespołów.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania