Neonowa koszula w stonowanej stylizacji | Second Hand

Przeglądając różne pliki na aparacie zauważyłam, że nie dodałam zdjęć z sesji w koszuli neonowej w roli głównej. Zawsze zgrywam je prędzej do folderów na moim komputerze, bo z karty zazwyczaj na bieżąco usuwam zdjęcia. Tu musiałam zapomnieć o tym i usunęłam większość fotek, nie zgrywając ich wcześniej do odpowiedniego folderu. Niemniej jednak, kilka z nich udało się mi się wygrzebać i postanowiłam, że po prostu dodam to, co mam. Stylizacja jest widoczna w całości, więc szkoda by było jej nie pokazać.

Tak jak wspomniałam powyżej - kluczową inspiracją była tu koszula neonowa na krótki rękaw. Jako, iż jest to mocny akcent, reszta stylizacji jest już bardziej stonowana kolorystycznie. Założyłam do niej jasne jeansy, białą marynarkę oraz botki, a także beżową torebkę. Ostatnio polubiłam wszelkie połączenia z botkami, czyli np. zwiewna sukienka i botki, wiosenno - jesienne outfity z botkami, a nawet dresy i botki. Tak samo i tu - pomimo tego, iż całość nie jest zbyt ciepłym zestawieniem, buty które mam na sobie są obuwiem zimowym. Stylizacja ta jest propozycją na co dzień.


Koszula, marynarka, jeansy - Second Hand
Botki - Deichmann
Torebka - Deezee

Co myślicie o mojej stylizacji? Jest jakiś aktualny trend który szczególnie do Was przemawia? 

Share this:

CONVERSATION

1 komentarze:

  1. Bardzo ładnie wyglądasz, mam w swojej szafie 2 bluzki w takim zielonym neonowym kolorze i bardzo je lubię, też są z lumpeksu. Nie podążam za trendami, ubieram się tak, aby było mi wygodnie i żebym dobrze się czuła :D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania