Dzianinowa kamizelka w połączeniu z koszulą oraz mom jeansami

Dzisiejsza stylizacja pewnie nie każdemu przypadnie do gustu, ale mnie osobiście bardzo przekonuje. Zawiera ona w sobie jeden z aktualnych trendów, a więc mam tu na myśli kamizelkę dzianinową. Element ten współgra świetnie z koszulą, dlatego też zdecydowałam się również i na nią. Postawiłam tu na klasykę, a więc na biel, gdyż kamizelka ma trochę mocniejszy kolor. Biel to wszystko stonowała oraz dodała nutę elegancji. Jednakże, aby nie było zbyt poważnie zdecydowałam się na jeansy, które przełamują ten klasyczny schemat. Oprócz tego, mam na sobie czarne botki z zamkiem z przodu, które także wpisują się w najnowsze trendy oraz czarne, ponadczasowe, sztuczne futerko.

Warto zwrócić uwagę na moją fryzurę. Dawno nie pokazywałam się tu na blogu w związanych włosach. Niemniej jednak, mój piękny, pofalowany kucyk to zasługa doczepianych włosów w postaci kitki, które zamówiłam na Aliexpress. Jest to niedroga rzecz, a daje niesamowity efekt. Kolory tych doczepów oraz długości są różne, także każdy powinien dopasować coś do siebie. Aplikacja ich jest niezwykle prosta, co stanowi kolejny argument, dlaczego warto się w nie zaopatrzyć. Bardzo dobrze czuję się w takich długich włosach, a więc z pewnością był to udany zakup.


Kamizelka, sztuczne futerko - Second Hand
Koszula - Miejski Sklep
Mom Jeans - Allegro
Botki - Deezee

Podoba się Wam trend na dzianinowe kamizelki? Co myślicie o mojej stylizacji?

Share this:

CONVERSATION

4 komentarze:

  1. Kamizelka ma fajny kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niby prosto a z nutą elegancji. Podoba mi się. Kamizelka ma piękny kolor ❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. Prostota zawsze wygrywa, super stylizacja ;)
    Pozdrawiam ;*

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania