Jeansowy gorset i czarna spódnica | Stylizacja na imprezę

Choć lato dobiega końca, chciałabym zaprezentować Wam jeszcze coś odpowiedniego właśnie na tę porę roku. Zdjęcia robiłam w sierpniu, a wtedy było naprawdę ciepło. Niemniej jednak, stylizację tę można również przeformułować na coś bardziej jesiennego.

Outfit ten sprawdzi się idealnie na imprezę, dla odważnych - także na co dzień. Główną rolę odgrywa tu jeansowy gorset. Upolowałam go jakiś czas temu w second handzie i zapłaciłam za niego tak naprawdę grosze. Moda na gorsety powróciła do nas kilka lat temu. Niektórzy lubią ten element garderoby, inni - trochę mniej. Osobiście zawsze należałam raczej do tej drugiej grupy osób. Aczkolwiek czasem zdarza mi się kupić coś w lumpeksie tylko po to, aby przetestować czy sprawdzi się u mnie dana rzecz. Tak właśnie było w tym przypadku. Może nie jest to coś, co skradło moje serce, ale uważam, że można go całkiem ciekawie wkomponować w różne stylizacje. W tym przypadku zestawiłam go z czarną spódnicą, czółenkami oraz kopertówką. Natomiast przy użyciu takiego lub innego gorsetu można również uzyskać bardziej coś codziennego, jesiennego - w sam raz do szkoły, do pracy. Wystarczy, że pod gorset założymy basicową bluzkę i połączymy go z jakimiś spodniami lub nawet spódnicą, ale wtedy musimy zaopatrzyć się również w rajstopy. Jeżeli chodzi o buty to w takim przypadku najlepiej sprawdziłyby się botki lub po prostu coś sportowego. 

gorset - Second Hand

spódnica, buty, torebka - Miejski sklep

A Wy macie w swoim posiadaniu jakiś gorset? Co myślicie o tym elemencie garderoby?

Share this:

CONVERSATION

6 komentarze:

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania