Czarny kombinezon

Za kilka dni rozpoczyna się rok akademicki. Nie mogę w to uwierzyć, że wakacje dobiegają końca. Trzy miesiące minęły mi jak jeden dzień. Szczerze mówiąc, najgorsze są dla mnie jesienne, poranne pobudki. Ta ciemność i szarość dnia codziennego wpływa niekorzystnie na moje samopoczucie. Niemniej jednak, jak na razie staram się myśleć pozytywnie i wierzę, że nie będzie tak źle. To mój ostatni rok na studiach, także chcę wykorzystać ten czas jak najlepiej.

Stylizacja, którą zaraz zobaczycie to propozycja idealna na uczelnię, do szkoły czy po prostu na co dzień. Jej bazą jest czarny kombinezon. Przy jego użyciu, można stworzyć naprawdę wiele ciekawych zestawień - poczynając od tych bardziej sportowych, a kończąc na tych zawierających nutę elegancji. Mi - jak część z Was pewnie kojarzy - bliższa jest ta pierwsza opcja i to na niej chciałabym się skupić. Generalnie rzecz biorąc, kombinezon ten ma górę na ramiączkach, dlatego postanowiłam założyć na niego koszulę z długim rękawem. Dzięki temu, ubiór ten śmiało możemy wykorzystać właśnie do szkoły. Wygodne obuwie to podstawa do tego, by czuć się komfortowo cały dzień. Zdecydowałam się, więc założyć model z grubszą podeszwą, bo choć tego typu buty są dość kontrowersyjne, ja bardzo sobie je upodobałam. Obowiązkowym elementem jest tu także plecak. Aby urozmaicić całość, nie zapomniałam o dodatkach w postaci biżuterii czy też czapki z daszkiem. 


koszula - Tally Weijl
kombinezon - H&M
buty - Miejski sklep
plecak - Kik
czapka - Zalando

Lubicie takie szybkie do skomponowania stylizacje? Co myślicie o moim zestawie? Który styl jest Wam bliższy - elegancki czy sportowy?

Share this:

CONVERSATION

6 komentarze:

  1. Bardzo udane stylizacje. ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Such a beautiful outfit. Thank you for inspiration.

    New Post - http://www.exclusivebeautydiary.com/2019/09/armaniprive-rose-alexandrie_25.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygodnie, stylowo - czego chcieć więcej? :)
    Bardzo ładnie kochana wyglądasz, krata idealnie do Ciebie pasuje.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne stylizacje, uwielbiam kombinezony 😁

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post, bardzo mi się podoba :)

    Zapraszam również do mnie

    https://veronicalucy.blogspot.com/2019/09/erasmus-in-france-5-rzeczy-ktore.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna stylizacja ♥ Świetne połączenie kombinezonu z koszulą ♥
    Buziaki,
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania