Asymetryczna spódnica

Sierpień pomału się kończy. Dni stają się coraz krótsze. Niebawem zacznie się szkoła i nadejdzie jesień. Niestety, ale na te czynniki nie mamy wpływu, dlatego tym bardziej warto wykorzystać w pełni słoneczną pogodę, z którą aktualnie mamy do czynienia.

Poniższa stylizacja zdecydowanie wpisuje się jeszcze w klimat letni. Głównym jej elementem jest asymetryczna spódnica, którą kupiłam jakiś czas temu w Second Handzie. Uwielbiam ją nosić, gdyż jest przede wszystkim przewiewna oraz efektowna. Dodatkowo bardzo podoba mi się jej kolor. Do niej postanowiłam założyć białą koszulkę z delikatnym nadrukiem. Aby do końca utrzymać klimat wakacyjno-letni, całość uzupełniłam sandałami, biżuterią oraz kapeluszem. 

Jako ciekawostkę dodam, że gdy byłam małą dziewczynką to lekarz zakazał mi chodzenia w zwykłych sandałach. Musiały mieć one usztywnioną piętę. Oczywiście, nie miałam z tym żadnego problemu, gdyż był bardzo duży wybór takiego obuwia. Z czasem stało się to jednak problematyczne, ponieważ ciężko było mi znaleźć sandały z usztywnianą piętą w rozmiarze 37. Z tego też powodu, przez ileś lat zrezygnowałam z noszenia tego typu butów. Później udało mi się natrafić na odpowiednie obuwie, aczkolwiek były one niewygodne i znowu stwierdziłam, że muszę wrócić do trampek. Jakoś 2 lata temu zaryzykowałam i kupiłam sandały bez usztywnianej pięty, aczkolwiek posiadały one paski wokół kostki w postaci gumek. Dzięki temu nic mnie nie obcierało, a stopa była odpowiednio usztywniona (Summer Look). Aktualnie mam dwie pary butów w takim stylu, a jedne z nich mam właśnie na sobie w dzisiejszej stylizacji. Cieszę się, że już nie muszę rezygnować z letniego obuwia. Jeśli macie koślawość kolan lub jakiegokolwiek inne wady postawy, dobór odpowiednich butów jest niezwykle istotny. Warto poświęcić temu tematowi trochę więcej czasu i znaleźć dla siebie optymalne rozwiązanie. 


koszulka, sandały - Miejski sklep
spódnica - Second Hand
kapelusz - Stoisko na koncercie


Co myślicie o mojej stylizacji? Lubicie lato czy już nie możecie doczekać się jesieni?

Share this:

CONVERSATION

11 komentarze:

  1. Takie spódnicę kojarzą mi się z Violetta z tego serialu na diseny chanel. ładna stylizacja!
    Pozdrawiam, Weronika S.
    pasjeweroniki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. uroczy kapelusz, ja nie przepadam za tak dużą asymetrią, to niemal tren

    OdpowiedzUsuń
  3. Zwiewnie i lekko - w pełni oddałaś urok wakacyjnego klimatu! :)
    Pozdrawiam serdecznie kochana!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super stylizacja, zdecydowanie moje kolorki!
    xoxo
    ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Osobiście nie przemawiają do mnie spódnice tego typu. Bardzo podobają mi się natomiast sandałki, extra!

    OdpowiedzUsuń
  6. Very ɗescripltive blog, I enjoyed that a lot. Wiill there be
    a prt 2?

    OdpowiedzUsuń
  7. It іs actually a nice and useful piece of info. I am happy that you shared this useful information with us.

    Please keep us սp to date like this. Thank you for sharing.

    OdpowiedzUsuń
  8. That іs a great tip eѕpecially tо those new to thе blogosphere.
    Short but very accurate іnfo… Many tһanks for sharing tbis one.
    A must гead post!

    OdpowiedzUsuń
  9. Look ze smakiem - tak w 3 słowach. Dodatkowo powiem, że bardzo podoba mi się kapelusz

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna spódnica, bardzo ładnie podkreśla nogi. Asymetria ostatnio wróciła do łask w modzie. A ten kolor bardzo ożywia i super komponuje się z bielą.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania