27dress.com

27dress.com to sklep internetowy w ofercie, którego znajdują się sukienki na różne okazje. Działa on już od 2012 roku. Jeśli macie jakieś wątpliwości to obsługa klienta chętnie udzieli Wam odpowiednich informacji.  Generalnie rzecz biorąc, wybór kreacji jest naprawdę ogromny, także zapewne każdy znajdzie coś dla siebie.

27dress.com is an online store on offer with dresses for various occasions. It has been operating since 2012. If you have any doubts, customer service'll be happy to provide you with relevant information. Generally speaking, the choice of creation is really huge, also probably everyone'll find something for themselves.


Przejrzałam asortyment tego sklepu i wpadło mi w oko całkiem sporo rzeczy. Jednakże, chciałabym podzielić się z Wami moimi 6 top wyborami. Są to trzy długie sukienki oraz trzy krótkie. Każda z nich ma w sobie coś, co mi się podoba i co sprawia, że chętnie bym ją ubrała. Oczywiście te długie modele bardziej pasują na wieczorowe okazje, z kolei te krótsze idealnie sprawdzą się na jakieś wiosneno-letnie imprezy typu chrzest, komunia, ale również wesele czy też poprawiny. Zresztą, zobaczcie sami moje zestawienie.

I looked through the assortment of this store and quite a few things caught my eye. However, I'd like to share my 6 top choices with you. They are three long dresses and three short ones. Each of them has something that I like and that makes me gladly wear it. Of course, these long models are better suited for some evening outings, while those shorter ones will be perfect for some spring-summer baptism parties, communion, but also weddings. Anyway, look at my compilation alone.

click  click  click

click  click  click


Kojarzycie ten sklep? Podoba się Wam któraś z wybranych przeze mnie sukienek?

Share this:

CONVERSATION

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania