New in

Ostatni raz moje zakupy (poza tymi kosmetycznymi) prezentowałam w sierpniu. Zauważyłam, że tego typu posty cieszą się popularnością, także co jakiś czas będę starała się je aktualizować.

Ostatnie trzy miesiące - z naciskiem na październik i listopad - obfitowały u mnie w zakupy. Część rzeczy planowałam kupić, a na część z nich skusiłam się przy okazji. Niemniej jednak, każda z poniższych nowości odzwierciedla mój styl i w każdej chodzę bardzo chętnie. Oczywiście, pomijam letnie ubrania, które niestety muszą poczekać na swoją kolej. Chociaż patrząc na nie, chciałabym aby nastąpiło to jak najszybciej. Swoją drogą - uważam, że warto zaopatrzyć się jesienią czy zimą w rzeczy letnie, gdyż są one o wiele tańsze (zobaczycie to np. na przykładzie kombinezonu z New Yorkera). Dodam jeszcze, iż często aktualnie wyprzedawane ubrania, wracają na półki sklepowe w kolejnych sezonach. Jednakże, nie tylko cienkie rzeczy można upolować w korzystnych cenach. Mam tu na myśli zarówno ubrania używane, jak i nowe. Jeżeli chodzi o Second Handy to przekonałam się stosunkowo niedawno, aczkolwiek tak naprawdę mam swoją jedną ulubioną sieć sklepów tego typu. Do innych zachodzę zdecydowanie rzadziej. Nie zamieściłam jeszcze jednej rzeczy, którą tam kupiłam. Jest to coś większego, grubszego, dlatego stwierdziłam, iż lepiej będzie, jeśli za jakiś czas pokażę Wam to po prostu na sobie. Niektóre nowości (np. buty) kupiłam w standardowej cenie, ale z nich też jestem bardzo zadowolona - zwłaszcza z długich kozaków, do których przez długi czas podchodziłam z dystansem. 

Podsumowując: pamiętajcie - taniej nie znaczy gorzej! Pierwsze ceny produktów w sieciówkach są mocno zawyżone. Warto, więc wyczekiwać na różne zniżki. Natomiast w second handach - wbrew pozorom - można zaopatrzyć się w produkty w idealnym stanie, często nawet z metkami, aczkolwiek nikt nie daje nam gwarancji, że tak będzie za każdym razem. Dlatego, jeśli chcemy coś tam kupić, najlepiej odwiedzać je regularnie. Za którymś razem, zapewne coś 'wpadnie w nasze oko'.

sweter Targowisko Miejskie - 25 zł
bluzka Second Hand - 3 zł
sweter Cropp - 69,99 zł 29,99 zł
 bluzka Second Hand - 3 zł
golf Kik - 12,99 zł 4 zł
 top Second Hand - ok. 1 zł
 top Kik - 34,99 zł 4 zł
kombinezon New Yorker - 89,95 zł 4,95 zł
jeansy New Yorker - 129,95 zł 44,95 zł
 jeansy z wysokim stanem Second Hand - 3 zł
jeansy z wysokim stanem Lidl - 29,99 zł 14,99 zł
 spódnica Second Hand - ok 5 zł
spódnica Second Hand - ok. 4 zł
legginsy New Yorker - 37,95 zł 4,95 zł
legginsy Kik - 29,99 zł 8,99 zł
legginsy sportowe krótkie Second Hand - 3 zł
spodenki New Yorker - 59,95 zł 4,95 zł
 zimowe botki Miejski sklep - 129,90 zł
długie kozaki Miejski sklep - 89 zł
torebka Miejski sklep - 70 zł 45 zł
 czapka Targowisko miejskie - ok. 24 zł
szal Szachownica - 24,99 zł
Kik: zegarek - 34,99 zł 2 zł, balsam do ust - 6,99 zł 2 zł, przybornik - 12,99 zł 2 zł
gumki do włosów Sinsay - 9,99 zł 0,99 zł
 gumka do włosów Miejski sklep - ok. 3 zł
Miejski sklep: bransoletka - 2,50 zł, pop socket - 4 zł
 etui h&m - 22,90 zł 10 zł
 kolczyki Aliexpress - 2,65 zł
 kolczyki Miejski sklep - 1 zł/para
 Miejski sklep: spray do włosów farbowanych - 1 z, peeling do ciała - 5 zł

A Wam co udało się kupić w ostatnim czasie? Macie w swoim posiadaniu jakieś perełki z Second Handów?

Share this:

CONVERSATION

6 komentarze:

  1. Bardzo ładne buty, torebka, czapka i case na telefon:) Super zakupy, także mam sporo do pokazania na blogu ciuchów:)
    Pozdrawiam Kochana:)
    https://lifestyleworldblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten top z second hand'u i torebka wygrały <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno nie byłam w second handzie, co jest dziwne, bo mam go na wyciągniecie ręki. Do tej pory mam stamtąd mini plecak, który do tej pory jest w idealnym stanie!

    youtube

    OdpowiedzUsuń
  4. Thanks , I have recentⅼy been searching for info aрproximately thіs suubject for ages and youres is the best I've came uⲣon so faг.
    Ᏼut, what in regards to thе bottom line? Are you pоsitive in regardѕ to the
    supply?

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie ostatnie miesiące także upłynęły bardzo zakupowo, haha :) Znalazłaś świetne rzeczy, bardzo dużo z nich sama chciałabym mieć. Te czarne spodnie i buty są genialne! Obserwuje <3

    lifebynadien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Udane zakupy, bardzo fajne swetry i buty :) Ja ostatnio kupiłam kilka swetrów na Sosimply.pl i jestem z nich bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania