Sammydress Baseball Jacket Outfit

Zgodnie z zapowiedzią, przyszedł czas na zaprezentowanie drugiej stylizacji, w której główna rolę odgrywa produkt od Sammydress, a mianowicie jest to tzw. baseball jacket, czyli po prostu bomberka. Z tego co się orientuje, aktualnie nie ma jej w ofercie, gdyż została wyprzedana. Może za jakiś czas będzie ponownie dostępna, także zaglądajcie na ich stronkę. Jeżeli chodzi o cenę to kosztowała 16,69 $, czyli w przybliżeniu 63 zł (kategoria Jackets&Coats). Myślę, że jest to bardzo dobra cena, gdyż jej jakość jest naprawdę świetna! Materiał, z jakiego została wykonana, przypomina koszulę typu mgiełka. Jest ona delikatna, bardzo dziewczęca. Zawsze marzyła mi się pastelowa, różowa kurteczka, więc taką wybrałam. Jej rozmiar to S. Można z nią stworzyć nie tylko stylizacje eleganckie, ale także te bardziej sportowe i ja właśnie na taką postawiłam. Dzięki temu, uzyskałam outfit idealny do szkoły, na zajęcia, czy też na jakiekolwiek inne wyjścia.

Oczywiście, tak jak pisałam w poprzednim poście - Sammydress jest naprawdę godny polecenia! Bardzo dobry kontakt z personelem sklepu, szybka wysyłka, świetna jakość produktów oraz przyzwoite ceny - tym w wielkim skrócie charakteryzuje się ten sklep.



Co myślicie o tej stylizacji? Kojarzycie sklep Sammydress? 

Share this:

CONVERSATION

40 komentarze:

  1. No bomberka super, uwielbiam je wszystkie :-) A kolor jest śliczny! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bomberka jest świetna, sama posiadam w takim delikatnym kolorze ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Kojarzę sklep, jednak nigdy nie miałam z nim jako takiej styczności. Oprócz bluzy bardzo mi się spodobała twoja torebka, jest świetna! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne zdjęcia :D
    Bardzo dobre ubrania i fajny wstęp :D
    http://recenzumkomiksiarza.blogspot.com/2016/08/skok-milenium.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Great post

    New post
    Www.miharujulie.com

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam takie bluzy. świetny kolor !

    http://pa2ul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa kurtka. :) Poklikane. Zapraszam też do mnie:

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super kurtka. Ciekawa stylizacja <3

    obserwuje
    http://tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna bomberka i koszulka. ♥♥♥

    www.fotografiavenir.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Sliczny bomber !

    http://martoszka.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz:) Super stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  12. Mignęła mi ta kurteczka jak przeglądałam ich asortyment :)

    Dziękuję za odwiedziny,
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba muszę przemyśle zakup tej kurteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super torebka. Lubie tego typu 😉 a butki mam takie same :3 Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Baaardzo podoba mi się ta bomberka!
    frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Właśnie przed chwilą robiłam dla nich zamówienie i zastanawiałam się nad tą samą kurteczką :)

    http://stylistfashioon.blogspot.com/2016/08/sammydress-reviev-two.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna kurteczka, świetnie się prezentuje :)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie wyglądasz!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  19. I love baseball jackets and you wear it beautifully, Ania. Happy new week, girl.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  20. Nice post! Have a lovely Wednesday. :)

    STYLEFORMANKIND.COM
    Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  21. Love the colour of your jacket! Great combination you made ! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. What a cool look, I love this bomber jacket style! Feel free to stop by my blog, xoxo
    www.hollylovespaul.com

    OdpowiedzUsuń
  23. This is such a wonderful post! Have a nice day:)

    irenethayer.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna ta kurtka.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania