New autograph

Dzisiaj otrzymałam autograf od Marii Niklińskiej. Maria to polska aktorka i piosenkarka. Przez osiem lat prowadziła program w TVP1 5-10-15. W 2009 roku brała udział w programie pt. Jak oni śpiewają. W 2010 roku byłą uczestniczką Tańca z gwiazdami. Niedawno (19 maja 2015 roku) wydała swój pierwszy album studyjny pt. Maria. Znajdują się tam piosenki takie jak Na północy oraz Ile jeszcze, do których powstały teledyski. Jeżeli chodzi o filmy i seriale - Marię możecie zobaczyć w Klanie, Na wspólnej, Na krawędzi, Pierwszej miłości, Ja wam pokażę, Ciacho i wiele więcej.


Podpis zdobyłam drogą mailową. Jeżeli Wam również marzy się taki autograf, bez problemu znajdziecie odpowiedni adres w internecie.

Kojarzycie Marię z telewizji albo z któreś z jej piosenek?

Share this:

CONVERSATION

12 komentarze:

  1. Wow zZdroszcze
    jessicagorczyca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że istnieje takie coś z tym mailem :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. kojarzę z pierwszej miłości. Jak Ty to robisz, że jesteś tam gdzie oni :) !

    OdpowiedzUsuń
  4. a mi sie ostatnio udało autograf bajmu zdobyc :D
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ją lubię jest piękna:) Słyszałem jej jedną piosenkę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam jej, ale ciesze się wraz z Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo się cieszę z Twojego szcześcia. nie wiedzialam,ze mozna mailowo zdobywać autografy! :) świetnie

    u mnie ,,jak sprawić aby włosy były piękniejsze'' http://alexwberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja do tej pory nie zwracałam uwagi na jej twórczość, ale może czas zacząć :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania