New autograph

Hej!







Od poniedziałku moje województwo oficjalnie rozpoczyna ferie. Ze względu na to, że jestem tegoroczną maturzystką moja przerwa zimowa jest krótsza. Cały pierwszy tydzień (a także  przyszły poniedziałek) będę chodzić do szkoły, gdyż mam wtedy fakultety - ok. 5h geografii, 20h matematyki i 5h j.polskiego. Wygląda to nieciekawie, ale jakoś dam radę... Cieszę się przynajmniej z tego, że mimo wszystko załapię się na cztery dni ferii.

Kilka dni temu przyszedł do mnie autograf od Roberta Janowskiego. Jest on polskim piosenkarzem, kompozytorem, poetą, dziennikarzem radiowym oraz prezenterem telewizyjnym.  Pewnie większość z Was kojarzy tego Pana z programu 'Jaka to melodia?', tak samo jak i ja.


A tak na marginesie, po długich namowach koleżanek, w końcu założyłam konto na Instagramie.
Nie wiem, czy jest to dobra decyzja, ale dzięki temu będę mogła być bliżej Was, a Wy bliżej mnie, co jest ogromnym plusem.
Zachęcam Was do obserwowania mojego profilu. Podawajcie też w komentarzach linki do Waszych kont, abym mogła się odwdzięczyć.
@iamonlyania
 http://instagram.com/iamonlyania/

A Wy macie już ferie?
Co u Was słychać?

Have a nice day!
By Ania

Share this:

CONVERSATION

40 komentarze:

  1. Gratuluję autografu :)
    Ja ferie zaczęłam już 19 stycznia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję autografu. Też lubię bardzo je zbierać. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratki Gratki ;)

    www.casprzet.blogspot.com Zapraszam;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie, też mam kilka autografów moich ulubionych wykonawców :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję nowego autografu!:D

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie, że odstałaś autograf :D



    twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. O te autograf fajny:D Gratulacje!
    http://freshisyummy.blogspot.com/2015/01/give-you-what-you-like.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje autografu!

    Obserwuje Twój blog od dawna i byłoby mi miło gdybyś również mnie zaobserwowała ♥
    [ life plan by klaudia ]

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje kolejnego autografu! :)

    Obserwuje Twój blog od dawna i byłoby mi miło gdybyś również mnie zaobserwowała ♥
    [ life plan by klaudia ]

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję autografu:)
    Ps. obserwuję i liczę na to samo!
    itwillbeverygood.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny autograf :) Gratuluję! Też kiedyś zbierałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo Ci współczuję z tego powodu , trzymam kciuki za maturę na pewno zdasz wszystko na to na co liczysz:)

    http://spelniaj-twoje-marzenia.blogspot.com/

    Pozdrawiam ; * Życzę Miłej Niedzieli ; )

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluję ;)
    zaobserwowałam i zapraszam do siebie ;)
    http://lilajanowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. zazdroszczę takiej pasji zbierania autografów! ja nigdy nie czułam potrzeby aby je zbierać, teraz może troszkę żałuję.
    followuje na insta (@helloanecia) oraz obserwuję bloga!

    xoxo, www.AneciaBlog.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Trzymaj się! :) Mam nadzieję, że mimo to ferie minął ci przyjemnie.
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/01/2-lata-blogazmiany.html
    Każdy komentarz i obserwacja motywuje do dalszej pracy!:*

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję autografu i życzę udanych ferii!!

    Dołączam do obserwujących i zapraszam do obserwacji mojego bloga: http://alanja.blogspot.com/2015/01/spodnica-w-krate.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam nadzieje, że mimo tego ferie minął ci bardzo przyjemnie.Gratuluję autografu :)
    oliivus.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też właśnie rozpoczęłam ferie. :) Na szczęście mam dwa tygodnie wolnego, ale i tak mam dużo roboty na ten czas ;/ :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Trzymaj sie, dasz rade:) Ja ferie mam dopiero od 2lutego:)
    Gratuluję autografu!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Roberta znam osobiście :-) bardzo fajny ,sympatyczny człowiek :-)!! buziaki

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Super :)
    Mogę prosić o poklikanie w baner z sheinside ?
    Będe wdzięczna :)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  22. Hello dear! Nice blog!
    Follow me and I will follow back)

    My Blog: violaceous_flavor
    Write me in my blog if you following me)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeju, jak ja Ci zazdroszczę aparatu.. :)
    Obserwujemy? :) Zapraszam do mnie:
    www.thejolliness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękuje ślicznie za komentarz i zapraszam na nowy post :)
    [ life plan by klaudia ]

    OdpowiedzUsuń
  25. Mi już tydzień ferii minął :c

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluje autografu :)
    Ja ferie mam za 2 tygodnie :/
    http://akwelele.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Będę miała podobnie z feriami,jeśli nie zaliczę któregoś z egzaminów w sesji :(

    Fajnie mieć taki autograf. Robert Janowski swego czasu grał główną rolę w musicalu Metro w Teatrze Buffo (jeśli się nie mylę to był w pierwszej polskiej obsadzie musicalu). :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja mam ferie od poniedziałku :) .. Ucz się na maturę !
    macchiatooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja już prawie kończę moje ferie :(

    Zapraszam na konkurs!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania