Goodbye 2014, Hello 2015

Hej!







Kończy się rok 2014. Jestem o rok starsza, bogatsza o pewne doświadczenia. Warto podsumować w skrócie, jaki ten rok był dla mnie. Jednak chcę żeby ten post miał pozytywny wydźwięk, więc skupię się tylko na tych optymistycznych wydarzeniach.


wycieczka do programu Tomasz Lis na żywo ♥ wyjazd na Węgry (Comenius) - pierwszy mój pobyt za granicą i pierwszy lot samolotem ♥ przyjazd uczestników Comeniusa do Polski - zwiedzanie ♥ nowy nagłówek, wygląd bloga ♥ otrzymanie prawa jazdy


kupno nowego aparatu ♥ mój blog w Bravo Girl ♥ moje 18-ste urodziny ♥  współpraca z Sheinside ♥ 1000 obserwatorów ♥ koncert Honey ♥ koncert NPWM ♥ założenie konta na Twitterze

P.S. Kolejność przypadkowa

Wybrałam te wydarzenia, które najbardziej utkwiły w mojej pamięci. Z całą pewnością rok 2014 był dla mnie bardzo udany. Nie wiem, czy w przyszłym roku może być lepiej, ale mam nadzieję, że 2015 rok będzie pomyślny. Szczerze mówiąc, nie mam żadnych noworocznych postanowień, ale mam główny cel - zdanie matury. Trzymajcie za mnie kciuki!

A Wam Moi Kochani życzę, aby Nowy Rok był dla Was jeszcze lepszy niż 2014! Żebyście byli zdrowi, szczęśliwi. Spełniajcie swoje marzenia! Korzystajcie z życia! Powodzenia i udanej zabawy sylwestrowej!

Have a nice day!
By Ania

Share this:

CONVERSATION

54 komentarze:

  1. Fajne podsumowanie roku :)

    http://batmanowy-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy sposób podsumowania.
    http://tuczarniamotyli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. O! Ciekawe to podsumowanie, zazdroszczę koncertu Honey! Życzę wielu sukcesów w przyszłym roku :)

    http://nienormalnie-normalna.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z ciekawości - zdajesz coś na rozszerzeniu na maturze? Powodzenia tak czy siak już teraz! :)
    Pozdrawiam,
    A.

    http://still-changeable.blogspot.com - będzie mi miło jeśli zajrzysz. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziękuję, heh :)
      Na pewno geografię i jeszcze zastanawiam się nad angielskim :)

      Usuń
  5. Moja szkoła również bierze udział w Comeniusie. Szczęśliwego Nowego Roku :) polinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój rok też był udany :) coraz częściej żyje życiem moich marzeń :) mam nadzieje,ze 2015 też będzie udany! Szczęśliwego nowego roku. Trzymam za ciebie kciuki w nowym roku i przy zdawaniu matury :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super podsumowanie.Powodzenia na maturze.:)
    http://smallredcherry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratki za prawko :))

    Zapraszam, http://avi-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mimo że nie lubię Lisa, to wiem, ze takie spotkania z ludźmi z telewizji to fajna sprawa :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój rak szczerze mówiąc nie był najgorszy!:)
    Życzę ci żeby ten rok był lepszy, no i zdania matury, oczywiście♥

    OdpowiedzUsuń
  11. so looking forward to the new year
    Keep n touch
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Szczęśliwego Nowego Roku Kochana, aby był on lepszy od poprzedniego oraz aby spełniły się wszystkie Twoje marzenia!
    Buziaki,
    Monika

    monikaozdoba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałaś bardzo ciekawy rok! Oby takich więcej :)

    Szczęśliwego Nowego Roku! ♥

    niktniewidzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne podsumowanie ;) Zapraszam do siebie jak sie spodoba zaobserwuj a ja napewno sie odwdzięczę!
    patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo spodobał mi się twój blog i myślę, że w przyszłym roku będę tutaj częściej zaglądać ;) tymczasem zapraszam do siebie: http://jewellery-fashion-leisure.blogspot.com/ Co powiesz na wzajemną obserwację? ;) Jeśli mogłabyś mi dać odpowiedź pod notką u mnie to byłabym bardzo wdzięczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Faktycznie miałaś dobry rok! Buziaki <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję tylu sukcesów!

    zapraszam do mnie!
    Wznawiam bloga ;-)
    http://kinlala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję tylu sukcesów, szczególnie zdania prawka, bo słyszałam, że ostatnio jest je zdać coraz trudniej :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialne podsumowanie! ♥
    waytotheskyandback.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Szczęśliwego nowego roku ! :)
    Zapraszam, agadiar.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo świetne podsumowanie roku , dziękuje za odwiedziny Mojego blogu . Życzę ci szczęśliwego nowego roku , dołączyłam do obserwatorów bardzo tu u ciebie przytulnie .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. To musiał być dla ciebie wspaniały rok!
    Gratuluję blogowych osiągnięć :)
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2014/12/winter.html
    Każdy komentarz i obserwacja motywuje do dalszej pracy! :*

    OdpowiedzUsuń
  23. U mnie również pojawiła się nowa, wymarzona lustrzanka kilka dni temu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super podsumowanie, oby ten rok był jeszcze lepszy. Gratulacje 1 tys obserwatorów :)
    Z okazji nowego roku życzę Ci dużo radości, szczęścia i sukcesów na blogu ♥
    http://lifemizip.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawe podsumowanie. Życzę Ci dobrego, szczęśliwego Nowego Roku !!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajnie uporządkowane i przedstawione :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję prawa jazdy :)

    Obserwuję i zapraszam :)
    polgia.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję zdania prawka! Ja będę musiała przez to przejść za kilka miesięcy. Ciężko było? ;)

    Szczęśliwego Nowego Roku! :)
    natsbynat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie było tak źle :)
      Najważniejsze jest, żeby do wszystkiego podejść z opanowaniem, bo jak mówił mój instruktor - tylko spokój cię uratuje :)

      Usuń
  29. bardzo fajne podsumowanie, wprawdzie jedyne co nas łączy to kupno aparatu :)
    Gratuluję prawa jazdy i życzę powodzenia na maturze oraz Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Rzeczywiście rok wygląda na udany, a ja życze, aby ten był jeszcze lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Szczęśliwego Nowego Roku
    i gratuluję prawka ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne podsumowanie. Gratuluje takiego sukcesu w blogowaniu ☺
    blue-almonds897.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Powodzenia i szczęśliwego nowego roku! ;-)

    http://sylvviusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Niech ten rok będzie lepszy! U mnie nie ma co narzekać na tamten 3 koncerty mojego ulubionego zespołu <3

    http://alekssandrasssss.blogspot.com/2014/12/filmik-swieta-outfit.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  35. Dla mnie też rok 2014 był udany, mam nadzieje że ten też taki będzie :)

    http://weronika-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajny post, świetnw zdjęcia. Życzę Ci wszystkiego dobrego i więcej wspomnień w nadchodzącym roku. :)
    Zapraszam:
    http://patrycja-antosiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękne sukcesy oby ich było wiecej !!
    http://feather92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. No to widzę , że ten Rok był dla Ciebie Ciekawy :)
    zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  39. Widzę, że dużo się działo :) Szcześliwego 2015 :*

    addleine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Pozytywny rok :) :* Przyszłego dużo lepszego

    OdpowiedzUsuń
  41. mam nadzieje, że mi się uda zdobyć prawo jazdy w tym roku, jak Tobie w ubiegłym :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Faktycznie dużo się działo, oby w tym roku jeszcze więcej! :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ciekawy sposób na podsumowanie :) oby w 2015 działo się u ciebie jeszcze więcej.

    OdpowiedzUsuń
  44. gratuluje prawa jazdy :)

    http://withmyownfeather.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Koncert NPWM ? ? ? Wooooooooooow, ZAAAAZDROSZCZĘ
    uwielbiam ochi w nowym roczku :*

    OdpowiedzUsuń
  46. Oby każdy rok był bardziej owocny! :) kolejnych sukcesów!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania