New driver

Hej!





13 sierpnia 2014 roku - ta data zostanie na długo przeze mnie zapamiętana. Właśnie oficjalnie zakończyłam moją trzymiesięczną naukę na prawo jazdy. To dokładnie dzisiaj miałam egzamin praktyczny, z którego otrzymałam wynik pozytywny!

Gdyby ktoś mi powiedział trzy miesiące temu lub nawet wczoraj, że zdam egzamin za pierwszym razem, raczej bym nie uwierzyła.  Co dziwnie - nie stresowałam się aż tak bardzo. Tak naprawdę, prawdziwy stres złapał mnie dopiero w poczekalni w WORDzie. Na szczęście, gdy wsiadłam do samochodu było już zdecydowanie lepiej.

Trafił mi się bardzo miły egzaminator, dzięki czemu stres całkowicie znikł, a godzina mojego zmagania minęła w zaskakująco szybkim tempie.

Wiem, że muszę jeszcze sporo się nauczyć, ale jakiś progres, w ciągu tych trzech miesięcy, udało mi się zrobić, co mnie bardzo cieszy i mam nadzieję, że teraz będzie coraz lepiej.


Podsumowując:
 Uwierzcie w siebie i pamiętajcie, że niemożliwe staje się możliwe, jeśli bardzo tego chcecie i dążycie do tego całym sobą!

Have a nice day!
By Ania

Share this:

CONVERSATION

30 komentarze:

  1. Mnie czeka ten egzamin jeszcze w tym roku, ale sama nie wiem czy jest mi na ta chwilę potrzebny. Tak czy inaczej gratuluję Ci zdania, bo wiem, że to niełatwa sprawa szczególnie po wszystkich zmianach jakie wprowadzili niedawno. Teraz już tylko brakuje Ci własnej 'fury' ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdałaś za pierwszy razem? Moje gratulacje ;-)
    Ja na prawko jeszcze kilka miesięcy poczekam :D
    Pozdrawiam ;*

    Miśka
    misiayou97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. egzamin praktyczny za pierwszym, a teoretyczny za drugim razem :)

      Usuń
  3. to nie pozostaje nic innego, jak tylko gratulować. :) mnie osobiście jeszcze nie ciągnie do prowadzenia samochodu, mój chłopak jest moim kierowcą i taka opcja mi pasuje. ;)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję ;D ja dopiero za 2 lata będę mogła prawo jazdy robić ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. to swietnie ze zdalas, wielkie gratulacje i teraz pozostalo cieszyc sie na miescie w nowym autku haha <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. łoooooooo! serdeczne gratulacje :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Tylko gratulować! Za pierwszym razem? Bomba!
    zajaczek111.blogspot.com
    xx

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję! ;D
    Ja kurs rozpocznę najprawdopodobniej dopiero w październiku, czyli 3 miesiące przed moją 18-nastką ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję! Ja dopiero za 2 lata będę mogła zrobić prawko, i chociaż nie miałam jeszcze do czynienia z prowadzeniem samochodu to strasznie boję się że nie zdam ani za pierwszym, ani za drugim razem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No to gratuluję <3
    Prawko na pewno się przyda :)

    http://verybeautylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. kochana gratulacje!!

    pozdrawiam,
    Ola:*
    FASHIONDOLL.PL

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje! :) sama staram się o prawko ale jeszcze trochę przede mną
    mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. gratki ;D
    ja również zdałam za 1 razem, testy oraz praktyke ;D
    byłam w szoku, pewnie tak jak Ty :D tyle, że mój egzaminator był... dość dziwny ;d

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluje!!! :) Mam nadzieję, że mi też tak dobrze pójdzie jak Tobie ;p

    Zapraszam do siebie - sialalala96.blogspot.com/
    Mogłabyś kliknąć w linki? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. hi babe! just followed u on g+, I hope u will follow back!
    kisses
    Nameless Fashion Blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję! Ja już nie mogę doczekać się moich osiemnastych urodzin, aż będę mogła prowadzić samochód :D
    xoxo
    chudabaza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratukacje! Dla mnie 13 sierpień to też piękna data, bo w tym roku miałam 3 rocznicę ślubu :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkiego naj !
    Obyś jeszcze miała czas na prowadzenie tego cudownego bloga :)
    worldincity.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję ! Ja też bym chciała zdać za pierwszym razem,a czeka mnie to za 2 lata :D
    Może wspólna obserwacja ? CLICK odp u mnie ,ja na pewno sie odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja już zzaobserwowałam 1015 teraz Twoja kolej :)
    http://malinoweciernie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Zdolna jesteś, znam ludzi którzy trzy razy podchodzili jeszcze nie zdali :)
    www.agnes-malinowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. gratuluję! też bym chciała zdać za pierwszym razem ;))

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania