New autographs

Hej!


Właśnie zaczął się wspaniały weekend ze skokami w Zakopanem. Bardzo lubię oglądać skoki w Polsce, bo nawet przed telewizorem czuję tę wspaniałą atmosferę. Oczywiście moim marzeniem jest to, żeby widzieć te wydarzenie na żywo, z bliska i wierzę, że kiedyś to się spełni.

Niektórzy z Was zaczęli właśnie ferie. Ja na swoje muszę poczekać jeszcze tydzień, ale pewnie szybko to minie. W każdym bądź razie życzę Wam udanego wypoczynku!

A teraz przejdę do tematu notki. W tym tygodniu, a właściwie wczoraj przyszły do mnie dwa autografy - Natalli Schroeder i Rafała Brzozowskiego. Myślę, że nie trzeba przedstawiać tych zdolnych wokalistów.
Autografy przyszły w jednej kopercie, ponieważ oboje mają tego samego menadżera.
List z kopertą zwrotną wysyłałam dokładnie 30 grudnia 2013 roku, także odpowiedź dostałam dosyć szybko.

Natalia Szroeder - Tęczowy
Rafał Brzozowski - Nie Mam Nic

Kiedy zaczynacie ferie?
Jest tu może ktoś, kto słucha piosenek Natalii lub Rafała?

Have a nice day!
By Ania

Share this:

CONVERSATION

65 komentarze:

  1. Osobiście to nie przepadam za Rafałem Brzozowskim, ale autograf zawsze spoko ! :)
    Śliczny blog !

    Zapraszam do siebie -----> http://sialalala96.blogspot.com/
    Proszę o poklikanie w linki i banery :) Może wzajemna obserwacja ? :)
    Daj znać u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już od pn będę miała ferie co mnie bardzo cieszy. Natalia w duecie z Liberem świetnie wyszła a Rafał Brzozowski ma świetne piosenki. Zapraszam do siebie http://mybestmusic.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też lubię zbierać autografy i się zastanawiam nad tym czy nie napisać na blogu posta o moich autografach. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Tez mam autograf Natalii ;)
    Baardzo ją lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. this made your day....
    www.hairfashionbeautyblog.blogspot.in

    OdpowiedzUsuń
  6. jeju masz autograf Rafała Brzozowskiego :))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę , ponieważ ich szanuję - mają talent ; ))
    Mam już ferie : D
    http://re-belious.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Natalię i Rafała :) Moje ulubione piosenki to "Tęczowy" -Natalii i "Katrina" Rafała. Moje ferie zaczynają się pod koniec lutego :(

    blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  9. nie przepadam za tymi artystami:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję i zazdroszczę hehe ;D

    pozdrawiam Nika :*
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja bardzo lubię Rafała, a Natalia to raczej obojętna mi jest ;)
    Co do ferii to ja dopiero w lutym mam ;( Buu, jeszcze bardzo dużo czasu.

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluję :) jednak jakoś nie przemawia do mnie Brzozowski :)
    zapraszam do mnie (nowy post) i do obserwacji jeśli Ci się spodoba :*
    http://fashionkludi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Podobała mi się ich jedna :) ja ferie mam 3 lutego, jeszcze troszkę poczekam, zapraszam na multimedialny post :)
    Styl Bycia

    OdpowiedzUsuń
  14. ehh..;. ferie mam od 17 lutego :*(
    http://aga-worldfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Siemka!
    Zerknąłem na Twojego bloga dzieki reklamie w grupie ;)
    Również kolekcjonuje podpisy ;) Zapraszam do mnie: http://autografkiszymona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Zazdroszczę :3
    Ja dopiero mam ferie od 20 lutego:c
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ojeejku jak fajnie:) ja mam ferie dopiero 17 luty:( zazdroszczę autografów:)

    patti-xx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. I Natalię i Rafała bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  19. o kurcze ja ich nawet nie znam :) a ferie tez bym bardzo chciala miec :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja mam urlop ale ferii już od dawna nie..;D
    zapraszam do nas na www.ddoubles.tk
    Obs za Obs?

    OdpowiedzUsuń
  21. A wiesz, że ja kiedyś kiedyś jeszcze w szkole podstawowej (12 lat temu) dostałam autograf od jednego z braci Mroczków i do tej pory go mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. A i dziękuję Ci kochana za słowa otuchy na moim blogu :* Jesteś wielka!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. juz mam ferie i nie słucham obojga :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Natalia jest wspaniała, zazdroszczę :D Super blog!
    zapraszam do mnie : )))))))))

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja mam ferie jako ostatnia, nawet się nie skapnęłam, że już 1 tura się zaczyna. Co do skoków, to oglądałam jak byłam mała. Teraz bardziej preferuję sporty zespołowe, ale jakbym miała czas, to czemu nie? :)
    Też bym chciała autograf Natalii, lubię ją.
    http://fallenna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. ja już obserwuję ;*

    www.DDOUBLES.tk

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne! :)
    Ja mam ferie dopiero za miesiąc :)

    Zapraszam do mnie:)
    diamonds-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Zapraszam na nową recenzję na blogu namuzowani.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Zapraszam na nową recenzję na blogu namuzowani.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajny blog :) Co sądzisz o wzajemnej obserwacji? Jeśli się zgadzasz to napisz u nas na blogu a my na pewno też Cie zaobserwujemy :) Pozdrawiamy :)
    http://igx-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajne.
    Ja mam ferie dopiero od 17 lutego...

    OdpowiedzUsuń
  32. ja uwielbiam Andrzeja Piasecznego i miałam okazję dostać od niego autograf po koncercie

    OdpowiedzUsuń

  33. Bardzo lubię Twój blog więc byłoby mi miło gdybyś mnie zaobserwowała :*

    paradiska-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie słucham ich :)
    A ferie właśnie zaczęłam :D

    OdpowiedzUsuń
  35. lubię ich i zazdroszczę ;]ja ferie mam za 2 tyg.

    OdpowiedzUsuń
  36. dokładnie skoki oddają taki idelany klimat :D mu mamy ferie juz teraz :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Lovely!
    http://www.fashionhypnotised.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. wow :D! Ja czasami słucham Rafała, super, że masz ich autografy :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  39. fajnie, że masz autograf :)
    nawet go lubię ^^

    OdpowiedzUsuń
  40. Amazing! Great post! I really enjoy your blog so far and would love to follow each other--please join my GFC and I'll follow you right back!

    StylizedLuxe
    Instagram

    xo Jess

    OdpowiedzUsuń
  41. Szczerze mówiąc, to mnie należałoby przedstawić, bo kompletnie nic nie mówią mi ich nazwiska...
    ✄ blog

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja słucham trochę innej muzyki, mianowicie rapu ;] Jestem jedną z tych co już mają ferie <3
    Pozdrawiam :*
    zza-kurtyny.blogspot.com
    fading-flame.tumblr.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Woow fajnie miec autograf kogos znanego :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetny blog
    zapraszam do mnie na konkurs do wygrania jest śliczny zegarek!

    http://byysylwia.blogspot.com/2014/01/mini-konkurs-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  45. Uwielbiam skoki : ) . Ja , już zaczęłam ferie : D .
    + Zapraszam do siebie : lublins.blogspot.com . Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  46. Też mam autograf Rafała, cudowny facet :)
    zapraszamy igx-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. ojeju jak zazdroszczę :DD

    http://wiktoriaaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. ferie mam od dzisiaj, niestety bez śniegu :c
    obserwuje i zapraszam.
    mylifemyworldmymoment.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. That's really a lovely post dear, I enjoyed a lot!
    If you get a free moment, I'd love to hear your thoughts on my latest post.
    Enter Romwe Valentine's day giveaway!
    Follow me on Cosa Mi Metto???

    OdpowiedzUsuń
  50. Cześć jestem na twoim blogu po raz pierwszy i jestem pod wrażeniem jak wkładasz w niego tyle pracy i serca to niesamowite jestem pod wrażeniem życzę ci dalszych sukcesów w blogowaniu . Pozdrawiam cię .
    http://mojmozg13.blogspot.com/
    + jeśli mogła bym prosić cie o kliknięcie w linki umieszczone w ostatnich 4 postach to była bym niewiarygodnie wdzięczna i zapraszam oczywiście do klikania w inne banery .
    + jeśli masz chęć wpadnij też i na tego bloga mojej przyjaciółki
    http://klaudi1299.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Oooooo, ja też chciałabym zobaczyć kiedyś skoki na żywo! ♥
    Co powiesz na wspólne komentowanie każdego postu? Jeśli jesteś zainteresowana napisz u mnie na blogu :)
    http://iiga-aa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Oooooooo, moim marzeniem też jest zobaczyć kiedyś skoki na żywo ! ♥
    Co powiesz na wspólne komentowanie każdego postu? Jeśli jesteś zainteresowana napisz u mnie na blogu :)
    http://iiga-aa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Great post!


    I've started following you on GFC and Google+ and I hope you can return the favor!

    The Cassie Paige

    Follow The Cassie Paige:
    Facebook
    Twitter
    Instagram

    OdpowiedzUsuń
  54. Great post !Would like to follow each other?
    http://kate-fashionschtick-kate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania