Waiting for holidays

Hej!


Jeszcze tylko 2 tygodnie ♥

Został tylko jeden tydzień pracy, bo oceny muszą być wystawione do 21 czerwca. Jednak już się nic nie chce robić.
Dzisiaj miałam pokazać Wam zdjęcia z Torunia, ale zrobię to dopiero w następnej notce, gdyż chwilowo nie mam karty pamięci, na której są te zdjęcia.
Natomiast, mam dla Was kilka inspiracji wakacyjno-letnich.

Oto one:



'Say, won’t you say forever
Stay, if you stay forever
Hey, we can stay forever young'

Macie jakieś plany na wakacje? 

Have a nice day!
By Ania

Share this:

CONVERSATION

26 komentarze:

  1. Fajne inspiracje. Jeszcze jako takich planów nie mam :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. ten tydzień bd najgorszy,wszystko trz6eba pozaliczać;/
    bardzo fajne inspiracje;D

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe inspiracje :)
    na wakacje trzeba jeszcze coś wymodzić :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne inspiracje ;) Bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  5. swietne ;D ja chce wakacje<3

    http://myliittledreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie oceny wystawiają dzień wcześniej ;p Świetne inspiracje...
    obserwuję i liczę na rew. :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia, aż się zachciała gdzieś wyskoczyć na wycieczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Łojejku śliczne zdjęcia :)
    www.tanecznedusze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mega pozytywne - świetne.

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na post: VIOLET

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietne inspiracje, ja mam juz wakacje bo nie mieszkam w Polsce:>
    Swietny blog!
    Zapraszam rowniez do siebie+obserwuje i bede tu zagladac:3

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekam na zdjęcia!!! <3 A inspiracje uwielbiam! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. amazing post ! thanks for sharing ! make me want and feel summer :D
    dear what about follow each other?
    let me know:)
    have a nice day!
    xx
    Veronica

    OdpowiedzUsuń
  13. great ! :D Follow you as veronica_micia!
    now it's your turn, followme back please ^^
    xx
    Veronica

    OdpowiedzUsuń
  14. LATO już jest - słońce świeci,jak szalone :p

    OdpowiedzUsuń
  15. hej ♥
    Zapraszam serdecznie na mój blog :
    welcome-to-realityy.blogspot.com
    Jeżeli blog Ci się spodoba zaobserwuj ;)

    Licze , że wpadniesz i zostawisz po sobie miły ślad . ^^
    Do zobaczenia Paula ..

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne inspiracje! ;)
    obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Thank you for your lovely comment on my blog :) Unfortunately, I don't see you as a follower on any of my list. Do you also want to follow Beneath the Coat on FB ( https://www.facebook.com/pages/Beneath-the-Coat/284408708347970?ref=hl ) ? :)
    I am following you now ;)

    Kisses,
    K

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania