Simply

Hej!



Mam mnóstwo do odrobienia i do uczenia się, więc dziś krótka notka.

Zacznę od tego, że dziś dostałam 2 za kartkówkę z matematyki i 5 z łaciny za jakieś zadanie. Trochę jestem zła na siebie, bo ta kartkówka była dość prosta i umiałam, ale już po fakcie. To pewnie przez stres, który jest najgorszym doradcą i pośpiech, bo było mało czasu. Mam nadzieję, że następnym razem będzie choć odrobinę lepiej, ale źle nie jest, gdyż nie lubię matematyki.
A tak poza tym to u mnie nic ciekawego. Jutro praca klasowa z j.polskiego z biblii, więc trzeba trochę się pouczyć, a w czwartek i piątek prawdopodobnie będę miała skrócone lekcje, gdyż nauczyciele mają jakiś wyjazd i odbędzie się jakiś apel z okazji dnia nauczyciela.

 Teraz pokażę Wam kilka fotek z mojego telefonu: 







Na dzisiaj to by było wszystko.

Mam do Was pytanie.. O czym chcielibyście czytać na moim blogu? Macie może jakieś propozycje?
Co u Was słychać?

Have a nice day!
By Ania

Share this:

CONVERSATION

28 komentarze:

  1. Nie martw się też nie lubię matematyk, a jak dotychczas mam 1,2 i 4 ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też ostatnio jakoś nie wychodzą nawet te najprostsze kartkówki :/

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne zdjęcia ;)
    hm.. pisz o jakis kosmetykach jesli znasz sie na tym :)
    u mnie nudno i zimno ;/

    http://hybrid-genesis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog! Obserwuję! Zapraszam do mnie!
    ja-malga.blogspot.com
    photos--blogmb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne zdjecia
    obserwujemy?
    http://lifewithdelias.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli masz dobrą kamere to zrób pare ładnych fot. ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne zdjęcia ;] ja chciałabym czytać dalej takie notki jak piszesz- po prostu o życiu :D
    zapraszam do mnie :http://mojenudnezyciee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam cię Aniu,bardzo lubię Twojego bloga co bym chciał ,zęby tu było? Mozę.. ciut mniej tych ubrań,stylów,kosmetyków.. bo blog to:,,moje życie''a nie wyglądasz raczej na taką co twoim życiem jest ubiór,moda,rupiecie na twarz(błyszczyki itp..) myślę,że mogłabyś pisać ( w miarę.. mozliwości,jeśli masz czas) dłuższe notki :)
    plus zmienić tło bloga.. i ciut pomniejszyć lewy pasek boczny..ale to tylko moje uwagi,mozesz sie z nimi nie zgadzać,pozdrawiam.. chomik...
    grieftometheworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  9. Hi pretty

    Looks fantastic, and I love your blog! visit your sweet post and do comment my lattest post , would be great to PLEASE re-follow me back OK ON GFC ! FOLLOW :) xx

    marcchanelette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny blog zapraszam do mnie : http://kacikwiki.blogspot.com/ + Obserwuję Liczę na to samo ! :P :D ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesień przyszła do Nas w całej okazałości :)
    Ważne tylko żeby była ciepła i słoneczna - taka jest najpiękniejsza:)

    OdpowiedzUsuń
  12. i jak poszedł dzisiejszy sprawdzian? :) U mnie straszne nudy, ale od poniedziałku zaczynają mi się zajęcia na uczelni ;( już sama nie wiem co gorsze :P

    OdpowiedzUsuń
  13. też nie lubię matematyki, więc nie jesteś sama :) / http://murphose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia ;D
    Ucz się ,ucz ... xD

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja lubię czytać o np. stylizacjach.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bedąc w szkole średniej również nie lubiłam matematyki ;d .. A raczej chodzić do tablicy, bo lekcja sama w sobie była zabawna;d
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  17. trzecie i ostatnie zdjęcie <3
    obserwuję;3

    nie mam pojęcia, o czym mogłabyś napisać, ale możesz nam coś pokazać, nw, np. jakieś ciuszki czy jakiś ciekawy drobiazg

    OdpowiedzUsuń
  18. ja dostałam 1 z matematyki a jestem w klasie
    maturalnej ;) wiem, nie ma się czym chwalić
    ale chcę Cię pocieszyć ;)

    pozdrawiam i zapraszam na
    katehaterockz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne fotki ! Sama nie wiem , moze napisz jakie filmy polecasz wykonawców coś w tym stylu ;))

    zapraszam do mnie :
    http://whereverigo1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. ja bym zrobiła playlistę ulubionych piosenek ▲▲

    zapraszam was na beyoung4ever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Kurde, jakbyś mogła to postaraj się wstawiać zdjęcia o trochę lepszej jakości i trochę bardziej ciekawsze, bo te jak na razie według mnie są kiepskie ; ). A uwierz mi znam się dość dobrze na tych sprawach ; ). Ale tak poza tym blog jest w miarę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za opinię ;)
      A co do zdjęć to akurat się nie uda, bo nie mam dobrego sprzętu ..:)

      Usuń
  22. ostatnie zdjęcie jest piękne! <333
    może pisz np. jak coś sobie kupisz, wstawiaj zdjęcia tych ubrań, kosmetyków?
    zapraszam! obs? heheszkiheheszkiblogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania