Shopping part II

Hej!



W dzisiejszej notce pokaże Wam drugą część zakupów. Nie będę się rozpisywała, po prostu zapraszam do oglądania.
 bluzka krótki rękaw - Butik - 23,94 zł (w internecie jest trochę tańsza: http://www.butik.net.pl/product-pol-129123-Bluzka-.html)
 czarna bokserka - House  - 19,90 zł
 rybaczki dresowe - Butik - 39,90 zł
 kolczyki piórka - House - 6,99 zł
 różowe kolczyki - Butik - 2,90 zł
 słuchawki - 14 zł
 balsam do ust Sensique ze smyczą - Natura - 2,99 zł
żel Nivea - Rosmann - 9,99 zł

A i jeszcze chciałam podziękować Wam za to, że tu zaglądacie, komentujecie i obserwujecie! Dziękuję bardzo wszystkim! Mam nadzieję, że będzie Was tu jeszcze więcej!
Macie może jakieś specjalne życzenia na notki? Bo tak jak na początku pisałam, chcę żeby ten blog był nie tylko mój, ale nasz wspólny. Dlatego wszelki propozycje piszcie w komentarzach. 

A Wy czym oczyszczacie twarz?
Lubicie dodatki ? (kolczyki itp.)
Jakie sklepy z ubraniami możecie polecić?

Have a nice day!
By Ania

Share this:

CONVERSATION

12 komentarze:

  1. Te słuchawki mi się bardzo podobają:)

    Zapraszam:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne piórka.
    JA myję twarz pianką oczyszczającą.

    OdpowiedzUsuń
  3. najlepsza jest bokserka i słuchawki, bardzo mi się podobają.
    może pisz jakieś recenzje kosmetyków, które kupiłaś, filmów, które obejrzałaś. to się najlepiej czyta. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za poradę..;)
      Z pewnością wezmę to pod uwagę.;)

      Usuń
  4. Fajne zakupy ;)
    P.S. Gdzie kupiłaś takie tanie słuchawki??

    Zapraszam do mnie ;) Obserwujemy??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słuchawki kupiłam w zwykłym sklepie 'Świat udanych zakupów'..;)

      Usuń
  5. Ooooo Szujo widzę udane zakupy, oddaj słuchawki.!^^ :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Bokserka i różowa luźna bluzka <3
    Fajnee <3
    Dzięki za odwiedzinki *_*

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej :) Masz fajnego bloga :) Miałabyś może ochotę obserwować nawzajem ? Jeśli tak to zapraszam do siebie -> pamietnik-kariny.blogspot.com :D Jeśli dodasz się do obserwatorów zostaw mi linka na swojego bloga w komentarzu, a na pewno odwdzięczę się obserwacją ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzieki za odwiedzenie bloga! Ja już obserwuję i zapraszam do tego samego:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czadowe słuchawki! Sama jestem na kupnie, ale coś ciężko , ciężko ;c
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne słuchawki ale nigdy bym nie kupiła takich tanich słuchawek;***
    http://carly-curly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania