Dzwony w codziennej stylizacji

Ostatnio miałam bardzo ciężki czas w swoim życiu. Generalnie nadal on trwa, aczkolwiek z każdym dniem staram się być coraz silniejszą osobą. Bądź swoją siłą - tak brzmi jeden z napisów na moim ciele i tego staram się trzymać.

Stylizacja z dzisiejszego wpisu nie wpisuje się w klimat wiosenno-jesienny, aczkolwiek szkoda mi nie dodać tych zdjęć. Na uwagę zasługują tu przede wszystkim jeansy dzwony, które już jakiś czas wróciły do łask. Początkowo nie mogłam się do nich przekonać, a teraz jestem ich ogromną fanką.


Sweter - Sklep internetowy ???
Jeansy, kożuch - Second Hand
Botki - CCC
Plecak - Miejski sklep
Opaska - DIY mojej mamy

Co myślicie o mojej stylizacji? Lubicie nosić dzwony czy raczej nie jesteście do nich przekonani?

Share this:

CONVERSATION

10 komentarze:

  1. Wyglądasz prześlicznie Anno! Ta stylizacja idealnie pasuje do Ciebie. Nie lubię dzwonów, lecz na Tobie wyglądają po prostu super 💗

    OdpowiedzUsuń
  2. You look fabulous modeling the light blue high-waisted denim jeans styled with the stressed-cropped rose embroidered sweater!
    Your perfectly applied lipstick and highlights in your hair also look pretty.
    You have beautiful eyes.
    I had never thought about wearing bells, but I love your styling. <3 xx

    my blog
    my YouTube
    my Twitter

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się na kimś dzwony baardzo podobają. Być może sama się kiedyś do nich przekonam, już na mnie..;)
    Wszystkiego dobrego! Po burzy zawsze wychodzi słońce! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie z niecierpliwością wyczekuję tych pogodnych dni. Dziękuję :)

      Usuń
  4. Czuję się dziwnie z tym, że po ponad dekadzie wróciła moda na dzwony :D Aczkolwiek przez ten czas zdążyłam przerzucić się na spódnice i sukienki <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne spodnie, ale ten sweterek jeszcze piękniejszy

    YouTube

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania