Pastelowa stylizacja | Sinsay

Ostatni podmuch lata na moim blogu. Niby jestem regularna we wszystkim, co robię, ale jak już mam zaległości to takie konkretne. Dlatego przepraszam za moje roztargnienie. 

Bardzo lubię stylizację z dzisiejszego wpisu, ponieważ jest bardzo wygodna, dziewczęca, delikatna, pastelowa. Zarówno sukienka, jak i torebka pochodzą z wyprzedaży z Sinsay. Buty natomiast kupiłam dwa lata temu na wesele swojej koleżanki i uważam, że mają one idealny odcień beżu. Dzięki temu, są naprawdę bardzo uniwersalne.


Sukienka, torebka - Sinsay
Buty - Deezee

Co myślicie o mojej stylizacji? Lubicie takie dziewczęce stylizacje czy wolicie coś "mocniejszego"?

Share this:

CONVERSATION

2 komentarze:

  1. Sukienka świetnie komponuje się z Twoją karnacją i ciemnymi włosami,
    a tatuaż przy kostce jest mega uroczy. ;3

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania