Dziewczyna w różowym | Second Hand

Generalnie, im więcej dzieje się w moim życiu czy ogólnie na świecie to tym ciężej mi się cokolwiek pisze. To co dzieje się teraz na świecie bardzo mnie przytłacza. Nie sposób jest nie myśleć o tym, co dzieje się na Ukrainie... Oczywiście nie zatrzymamy wojny, ale możemy pomóc Ukraińcom. Angażujcie się w różne akcje pomocowe i pamiętajcie, że dobro wraca.

Ostatnio też zaniedbałam swoje pasje. Zapomniałam, ile radości dostarcza mi robienie zdjęć czy jazda na rowerze. Oczywiście z tej drugiej czynności musiałam zrezygnować ze względu na warunki pogodowe. Jednakże powoli wracam do formy. Wczoraj kupiłam sobie nowy rower i mam nadzieję, że pokonam nim wiele, pięknych i dalekich tras. Słońce sprzyja też robieniu zdjęć, więc liczę na to, że i tu wrócę na właściwe tory.

Niemniej jednak, mam jeszcze kilka nieopublikowanych sesji na moim komputerze. Dziś przedstawię Wam charakterną, ale dziewczęcą stylizację, idealną na co dzień, do szkoły, do pracy. Do jej stworzenia zainspirowały mnie różowe warkoczyki, w które zaopatrzyłam się jakiś czas temu. Idąc w kierunku koloru różowego założyłam właśnie w takim odcieniu kurtkę. Róż podoba mi się w zestawieniu z białym. Mam, więc na sobie biały sweter, jasne jeansy i biało-różowe buty. Zaopatrzyłam się też w mały plecaczek, który pomieści najważniejsze dokumenty czy telefon.


Sweter, jeansy - Second Hand
Kurtka - eYups.pl
Buty - HalfPrice
Plecak - Bershka
Warkoczyki - Miejski Sklep

Co myślicie o mojej stylizacji? Jakie są Wasze zainteresowania? 

Share this:

CONVERSATION

5 komentarze:

  1. Pięknie wyglądasz ❤ Istnie wiosennie! :) Cieszę się, że udało Ci się dokonać zakupu, pamiętam jak coś na ten temat pisałaś, że się do niego przymierzasz :D Ja uwielbiam podróżować (na razie głównie po okolicy czy po Polsce) oraz fotografować. Kiedyś sporo śpiewałam, ale teraz już robię to okazjonalnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jak miło, że stale tu zaglądasz i że czytasz, co piszę :) Masz bardzo ciekawe zainteresowania. Rozwijaj się w każdym aspekcie, bo posiadanie pasji jest naprawdę czymś nieocenionym :)

      Usuń
  2. Heja! Ja sama szukam takich spodni, mam nadzieję, że znajdę kiedyś na lumpach :D Przekonuję się też do różowego koloru!

    Ja lubię robić mnóstwo rzeczy. Niektóre faktycznie robię dość systematycznie, a do niektórych wracam co jakiś czas. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie prezentuje się Twoja stylizacja :D Podoba mi się kurtka :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam serdecznie ♡
    Wyglądasz cudownie w tej stylizacji! Jest bardzo, bardzo w moim stylu :) Uwielbiam róż, ten kolor bardzo Ci pasuje :) Warkoczyki są świetne, sama bym sobie takie sprawiła ^^
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania