Odważnie, ale z klasą | Second Hand

Dzisiejszy zestaw to coś na zasadzie odważnego zestawienia pokazanego w wersji z klasą. Mimo, że pokazuję brzuch i ramiona - nie jest to wulgarny look. W dodatku wszystko tonuje czarna marynarka oraz zwykłe jeansy - bez żadnych dodatków w postaci dziur. Torebka oraz buty nawiązują kolorem do marynarki. Jest to połączenie stylu sportowego z elegancką górą. Bardzo lubię mieszać style. Co ciekawe - każdy element ubioru poza butami pochodzi z lumpeksu. Wszystko kosztowało mnie dosłownie grosze, a efekt końcowy uważam za zadowalający. Tak naprawdę, żeby wyglądać modnie nie potrzebujemy dużo pieniędzy. Najważniejszy jest tu czas, cierpliwość, kreatywność, trochę szczęścia oraz świadomość siebie - swojego kształtu ciała, swoich preferencji. Ja patrząc na dane ubranie, wiem czy będę w nim chodzić i czy będzie ono pasowało do pozostałych ubrań w mojej szafie. Dzięki temu, kupuję tylko to, co potrzebuję. 

Dodam jeszcze, że mam na sobie doczepy z Aliexpress. Świetnie pasują kolorem do moich włosów i sprawiają, że fryzura wygląda na bujniejszą.


 Bluzka, marynarka, jeansy, torebka - Second Hand
Buty - eobuwie.com.pl

Co myślicie o mojej stylizacji? Lubicie mieszać style? Udało się Wam znaleźć coś ciekawego w lumpeksach w ostatnim czasie? 

Share this:

CONVERSATION

3 komentarze:

  1. Heja! Ja kocham lumpeksy :D Nie mam pojęcia, co bym zrobiła, gdyby nie istniały- większość rzeczy mam właśnie z nich. Bardzo podobają mi się Twoje spoodnie i buty- sama szukam podobnych :D
    Pozdrawiam w dzień świętego Mikołaja!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz ♥ Ja lubię lumpeksy, chociaż ostatnio dość rzadko je odwiedzam :D Można tam znaleźć prawdziwe perełki w niskich cenach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam chodzić do lumpeksów :D zawsze znajdzie się coś fajnego ;)
    Super stylizacja <3

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania