Promocja w Rossmannie

Jak pewnie większość z Was wie - 16 września wystartowała promocja w Rossmannie na tzw. kolorówkę, czyli na kosmetyki do makijażu. Akcja zakończy się 30 września. Zasady są nieco inne niż zwykle, bo tak naprawdę każda marka, każdy produkt ma swoją indywidualną zniżkę. Może być to -40%, -50%, -60%, a nawet -70% lub 1+1, czyli za jedną rzecz płacimy, a drugą otrzymujemy gratis. Porównując tę akcję promocyjną do poprzednich edycji - jedne kosmetyki opłaca się kupić bardziej, a inne trochę mniej. Tym razem nie ma też limitów, czyli możemy kupić daną rzecz w dowolnej ilości, co według mnie jest świetną sprawą.

Jeżeli chodzi o moje zakupy to zaopatrzyłam się tylko w te produkty, które na ten moment były mi najbardziej potrzebne. Eyeliner (Miss Sporty), kredka do brwi (Eveline) oraz podkład (Lirene) to kosmetyki, które kupiłam już po raz drugi i z których jestem bardzo zadowolona. Z kolei, paleta z cieniami (Eveline) oraz korektor (Lovely) będę testowała po raz pierwszy, także zobaczymy czy się u mnie sprawdzą. Niemniej jednak, słyszałam o nich mnóstwo pozytywnych opinii, a więc póki co jestem do nich pozytywnie nastawiona.

paleta cieni Eveline - 39,99 zł 25,99 zł
 podkład Lirene - 21,99 zł 11,99 zł, korektor Lovely - 14,79 zł 7,99 zł
 kredka do brwi Eveline - 10,49 zł 6,79 zł, eyeliner Miss Sporty - 12,99 zł 7,79 zł

A Wy kupiłyście coś na tej promocji albo może dopiero zamierzacie to zrobić? Jeżeli miałyście którykolwiek z tych produktów to dajcie znać w komentarzu, jakie jest Wasze zadanie o nich.

Share this:

CONVERSATION

6 komentarze:

  1. Podkłąd Lirene ma całkiem dobre noty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No ładnie się obkupiłaś :)
    * piękne paleta.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam z tych rzeczy tylko korektor, ale jest całkiem spoko:)) Paletka piękna, jesienna:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja z makijażu jestem cienka więc pewnie nie skorzystam wgl z tej promocji :D

    Zapraszam do mnie :-)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. nie ma u mnie szafy Eveline, a ta paletka kusi
    ja jakoś nie dotarłam do Rossmanna, nasza obsługa mnie stanowczo odstrasza ;(

    OdpowiedzUsuń
  6. Z żadnych tych kosmetyków nie mam

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania