California Look

Niejednokrotnie pisałam, że najlepiej czuję się w stylu sportowym. Po prostu cenię sobie wygodę i luz. A tak na marginesie - podoba mi się również przełamywanie jakiś utartych schematów. Mam tu na myśli różnego typu połączenia - mniej lub bardziej kontrowersyjne - czyli np. szpilki i spodnie dresowe, trampki i sukienka, bluza sportowa i spódniczka. Oczywiście, wszystko musi się w jakiś sposób zgrywać, np. poprzez kolor.

Przejdźmy jednak do stylizacji, jaką chcę Wam zaprezentować. Co prawda może i nie ma w niej nic kontrowersyjnego, ale z pewnością nie jest ona nudna. Bluzką, jaką mam na sobie, to crop top, który posiada ciekawy nadruk w formie napisu. Właśnie te dwa elementy sprawiły, że skradła moje serce. Uwielbiam taki krój ubrań i fascynuję się Stanami Zjednoczonymi, także można powiedzieć, że wszystko się zgadza. Natomiast, jeansy posiadają ciekawe rozcięcia na nogawkach. Cały outift byłby dość ciemny, także postanowiłam przełamać go różową ramoneską i białymi butami. Chcąc dodać charakteru tej stylizacji, zdecydowałam się również na dodatki, spośród których najbardziej widoczny jest oczywiście choker.


bluzka - Terranova
jeansy - House
obuwie - Adidas Superstar 
ramoneska - Takko Fashion
choker - miejski sklep 

A Wy jaki styl cenicie sobie najbardziej? Co myślicie o mojej stylizacji?

P.S. Biorę udział w konkursie dla blogerów, organizowanym przez sklep KIK. I tu kochani mam do Was ogromną prośbę. Wejdźcie proszę w ten link i oddajcie na mnie głos. Oczywiście mogę się odwdzięczyć, zostawiając komentarz na Waszych blogach. Z góry serdecznie dziękuję. Liczę na Was! 

Share this:

CONVERSATION

28 komentarze:

  1. ładne włosy

    https://hyggelifestyle.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. kolor remoneski jest super
    www.flare.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny kolor kurteczki :)
    Z chęcią dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne gęste włosy, dawno temu też takie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurteczka jest genialna! Uwielbiam wszystko co różowe :) Fajny blog!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz :D Super zdjęcia i stylówka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się Twoja stylizacja, jednakże osobiście preferuję u siebie boho :)
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialne połączenie ;) Świetnie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja najbardziej lubię styl boho, ale Twoja stylówka też przypadła mi do gustu! No i inspiracja stanami, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kolor kurtki bardzo mi się podoba :) pozdrawiamy i zapraszamy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. amazing post dear :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię t-shirty z takimi napisami ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. So chic dear.You look fabulous and i love your jacket.Its so beautiful

    OdpowiedzUsuń
  14. Thanks :D

    you look amazing as usual :d loved all combo

    NEW DECOR POST | OMG, do you know? MOST COMMON DECOR MISTAKES
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D


    Please, VOTE FOR ME

    OdpowiedzUsuń
  15. Najważniejsze że dobrze się w tym zestawie czujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ślicznie wyglądasz <3 super kurteczka<3

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania