Dni Nidzicy

W sobotę miałam okazję uczestniczyć w imprezie zwanej Dniami Nidzicy. Nidzica to miasto, położone niedaleko mojego miejsca zamieszkania. Nie mogłam przegapić tej imprezy, tym bardziej, że gwiazdą wieczoru był Lady Pank. Uwielbiam ich ponadczasowe piosenki. Zawsze tam gdzie ty i Stacja Warszawa to zdecydowanie moje ulubione utwory. 

Jako support wystąpiła Natalia Mularonek oraz zespół Harlem. Natalia to młoda i utalentowana wokalistka. Na jej koncercie byłam już po raz drugi, i zarówno wtedy, jak i teraz zrobiła na mnie ogromne wrażenie. Ma naprawdę potężny głos. Z kolei grupę Harlem widziałam po raz pierwszy, ale również podobał mi się ich występ. Są oni zespołem rockowym, także ich brzmienie to mocne uderzenia. 

Lady Pank to zespół, którego pewnie nie trzeba przedstawiać. Jest on na scenie już od 35 lat! Został założony przez Jana Borysewicza oraz Andrzeja Mogielnickiego w 1981 roku we Wrocławiu. Ich muzyka to po prostu klasyka polskiego rocka. Na scenie dali z siebie wszystko. Publiczność śpiewała razem z nimi, co pokazuje, że muzyka łączy pokolenia. Nieważne, czy ktoś miał 10 lat, 20 czy 60. Po prostu, każdy świetnie się bawił, a o to przecież chodziło. 
Natalia Mularonek
 Harlem 
 Lady Pank

A Wy lubicie piosenki Lady Pank? A może również mieliście okazję widzieć ich na żywo? Jeśli tak, to jakie są Wasze wrażenia?

Share this:

CONVERSATION

11 komentarze:

  1. Lady Pank uwielbiam i to moje marzenie zeby być na ich koncercie, zazdroszczę :o

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ich na żywo nie widziałam i to nie jest mój gust muzyczny, aczkolwiek fajnie, że mogłaś usłyszeć ulubione piosenki na żywo :)

    http://im-dollka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie byłam na koncercie Lady Pank :)
    Oczywiście znam piosenki tego zespołu, są bardzo fajne.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. O widzisz, Ty zawsze łapiesz fajne wydarzenia :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  5. Na ich koncercie nie bylam, ale chętnie wybrałabym się;)
    https://agnieszka-to-ja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne są tego typu imprezy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę! <3
    Chętnie też bym poszła na ich koncert ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na koncert Lady Pank z chęcią bym się wybrała. Pamiętam, że zawsze moja siostra lubiła słuchać ich muzyki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na koncert Lady Pank chętnie bym się wybrała ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad. Każdy komentarz i obserwacja motywuje mnie do działania. ♥

Thank you for visiting! And I will be really happy if you follow me!
I love you all! ♥

My Instagram: @iamonlyania
My Twitter: @iamonlyania
Snapchat: iamonlyania