Moje Mikołajki z DDOB x DaWanda

Święta zbliżają się wielkimi krokami. Trzeba, więc myśleć już o prezentach dla naszych najbliższych. Z pomocą przychodzi DaWanda. Jest to miejsce w sieci, gdzie można kupić ręcznie wykonane produkty. Dzięki temu są one niepowtarzalne!

W ramach konkursu z DDOB i DaWanda, stworzyłam listę prezentów dla siebie i dla moich bliskich. Być może będzie ona również inspiracją dla Was. Zaraz ją zobaczycie, ale chciałabym zacząć od wprowadzenia w postaci wierszyka.

Spoglądam przez okno
i widzę wokół biały puch.
To oznacza tylko jedno - 
święta są tuż, tuż!

Bierz, więc długopis do dłoni,
zapisuje swe życzenia,
na pewno masz w tej sprawie coś do powiedzenia!

W tym roku DaWanda z DDOB 
spełniają Twe i Twych bliskich marzenia,
jak Święty Mikołaj - 
posiadają ogromną chęć do dzielenia!

Piękna, duża torba dla mamy, aby mogła mieć przy sobie wszystkie niezbędne jej rzeczy. Dzięki niej, mogłaby również stworzyć wspaniałą stylizację. To z pewnością dodałoby jej pewności siebie i sprawiłoby, że dzień byłby o wiele piękniejszy.

Pasek dla taty, o którym marzy od dłuższego już czasu. Jednak, mój tata nie lubi wydawać pieniędzy na siebie. Woli je przeznaczyć dla mnie, dla mojej siostry lub dla mamy. A ja uważam, że on również zasługuje na wszystko, co najlepsze!

Zegarek dla siostry, aby nie spóźniała się na zajęcia. W dodatku, na swojej tarczy ma rysunek królika, który przypomina gryzonia mojej siostry. Jest ona z nim bardzo związana. Z racji tego, że studiuje w Gdańsku i nie przebywa codziennie w domu, nie może go często widywać. Dzięki temu gadżetowi, zawsze i wszędzie czułaby obecność swego zwierzaczka. Na pewno przyniosłoby jej to szczęście w nauce, ale nie tylko!

Kolczyki dla mojej przyjaciółki, gdyż uwielbia ona klasyczną elegancję. Są one delikatne, więc idealnie pasowałyby do jej stylu. Ponadto, zdecydowałam się na symbol niezapominajek, gdyż nasza przyjaźń jest właśnie niezapomniana. Nie wyobrażam sobie życia bez mojej przyjaciółki. Mam nadzieję, że ona beze mnie też!

Komplet biżuterii z serduszkami dla mnie, ponieważ jestem ogromną miłośniczką wszelkich błyskotek! Ten zestaw bardzo mi się podoba. Symbol serca oznacza dla mnie miłość do drugiego człowieka, co wiąże się również z szacunkiem. Te dwie wartości są dla mnie najważniejsze i nimi staram się kierować w życiu.

P.S. Jest to post konkursowy, dlatego wyłączam opcję dodawania komentarzy. Natomiast, zapraszam Was do poprzedniego wpisu, gdzie możecie dyskutować, wyrażać swoją opinię. Z góry dziękuję za każdą aktywność!

Share this:

CONVERSATION